کد خبر: ۳۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 15
شفاآنلاین-نخستین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته با عنوان «ایران فارما» روز دوشنبه با حضور دکتر «سیدحسن هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر «رسول دیناروند» رییس سازمان غذا و دارو و دکتر «علیرضا زالی» رییس سازمان نظام پزشکی به همراه تعدادی از فعالان عرصه دارویی و خدمات پزشکی در مراسم افتاحیه نمایشگاه «ایران فارما» حضور داشتند.

در این نمایشگاه 160 شرکت داخلی و خارجی تولید کننده دارو، مواد اولیه و موثر دارو، ماشین آلات دارویی، ارائه دهنده خدمات واردات و صادرات دارو و سایر شرکت های مرتبط با این حوزه حتی شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ و بسته بندی مرتبط با صنعت داروی داخلی و خارجی حضور دارند.

توسعه صادرات دارو یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است زیرا اکنون صدها قلم دارو تولیدی صنایع دارویی ایران به دهها کشور صادر می شود که برگزاری نمایشگاه «ایران فارما» می تواند فرصت خوبی برای تقویت صادرات دارو و مواد اولیه دارویی از ایران به کشورهای دیگر باشد.

نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته با عنوان «ایران فارما» به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در سالن های 8 و 9 برپا خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: