کد خبر: ۳۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 26
خانه‌ای دور از خانه؛
مؤسسه خیریه رها مجموعه ای مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در سال1397 با هدف ارائه خدمات به بیماران غیربومی و یا خانواده هایی که به منظور درمان عزیزانشان به شهری غیر از محل سکونت خود مراجعه می نمایند، تاسیس گردیده است.

شفا آنلاین>سلامت>تمرکز مراکز درمانی و بیمارستانی پیشرفته و فوق تخصصی در تهران و چند کلانشهر، باعث شده که روزانه شاهد مسافرت خانواده‌هایی باشیم که مجبورند به خاطر بیماری و سیر درمان عزیزانشان با شرایط خاص روحی و روانی ترک دیار نمایند.

به گزارش شفا آنلاین:همراه بیمار با همه اضطراب و نگرانی هایش از وضعیت بیمارش، در شرایطی بیمار را در مراجعه به این کلانشهرها همراهی می کند که عدم آشنایی با شهر شلوغی مانند تهران، گرانی ها، هزینه های رفت و آمد، تغذیه و محلی برای اسکان هم به مشکلاتشان اضافه می گردد.

بیشتر اوقات بخاطر همین دغدغه ها، هزینه ها و مشکلات، بیمار از اصل درمان که مستلزم فقط چند روز اقامت در این کلانشهرها می باشد، صرف نظر می کند و راهی شهر و دیارش می شود.

مؤسسه خیریه رها مجموعه ای مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در سال1397 با هدف ارائه خدمات به بیماران غیربومی و یا خانواده هایی که به منظور درمان عزیزانشان به شهری غیر از محل سکونت خود مراجعه می نمایند، تاسیس گردیده است تا با حفظ شان وکرامت انسانی و با تبیین جایگاه و منزلت حقوقی و رفاه اجتماعی همراهان بیماران بستری شده در واحدهای ارائه خدمات درمان و سلامت با رویکردی علمی، این خدمات را در اختیار آنان بگذارد.

اسکان، حمل و نقل و مشاوره از جمله خدمات موسسه خیریه رها می باشد.

گزارش عملکرد موسسه خیریه رها در سال 1402 را در یک نگاه مشاهده کنید.

 

رها

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: