کد خبر: ۳۴۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 23
رئیس پلیس راهور گفت: از ۲۴ اسفند تا ساعت ۸ صبح امروز، حدود ۹ هزار و ۲۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شدند و علت اکثر تصادفات، رعایت نکردن سرعت مطمئن و خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.
شفا آنلاین>حادثه>سردار سیدتیمور حسینی گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا ساعت ۸ صبح امروز (۳ فروردین)، حدود ۵۲ هزار فقره تصادف در معابر شهری و جاده‌ای کشور اتفاق افتاده است که بیش از ۴۳ هزار فقره از این تصادفات، مربوط به تصادفات خسارتی است که عمدتا در معابر شهری اتفاق می‌افتد.
­
به گزارش شفا آنلاین:این مقام انتظامی افزود: در ۸ روز گذشته، ۳۲۱ نفر بر اثر تصادفات فوتی و جرحی جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه امروز هم تمامی محور‌های مواصلاتی کشور بار ترافیکی نسبتا پرحجمی دارند، گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگینی که در آزادراه تهران - شمال داشتیم، محدودیت تردد در مرزن آباد را شروع کردیم و در حال حاضر در محور چالوس محدودیت یکطرفه شدن از جنوب به شمال درحال اجراست.
­
سردار حسینی با بیان اینکه استان قزوین یکی از شاهراه‌های اصلی کشور و اتصال دهنده بسیاری از مسیرهاست، افزود: براساس آخرین اطلاعاتی که از سامانه‌های ترددشمار استان قزوین دریافت شده، در این چند روزه طرح نوروزی در این استان، ۱۳ درصد افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
­
این مقام انتظامی گفت: ضروری است کنترل ترافیکی در سطح محور‌های استان قزوین که عمدتا از نوع آزادراه و بزرگراه است، تقویت شود.
­
رئیس پلیس راهور به مسافران توصیه کرد که از تردد‌های شبانگاهی به شدت خودداری کرده و در جاده‌ها ضمن رعایت سرعت مطمئنه، در مسیر‌های طولانی حتما در هر دو ساعت رانندگی، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: