کد خبر: ۳۴۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 07
قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته سوم اسفند با نوسان کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز ۱۰۰ تومانی ارزان شد و در نیمه پله چهارم و در کف کریدور ششم در حال معامله است.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت دلار امروز با نوسان محدود و ۱۰۰ تومان کاهش قیمت بازگشایی شد. معامله‌گران درجا زدن دلار در محدوده فعلی را استراحت در مسیر صعودی عنوان می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته سوم اسفند با نوسان کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز ۱۰۰ تومانی ارزان شد و در نیمه پله چهارم و در کف کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-03-07 at 11.58.58 AM

معامله‌گران روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت می‌دانند. به اعتقاد آنها وقتی طلای سکه‌های عرضه شده در مرکز مبادله ارزی با دلار ۹۹ هزار تومانی به مردم فروخته می‌شود یعنی بانک مرکزی رشد قیمت دلار را در روزهای پایانی سال تایید می‌کند.

روز گذشته بانک مرکزی اقدام به برگزاری دومین حراج ربع‌ سکه با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان کرد. در حالی که عنوان می‌شد در حراج اول که روز یکشنبه برگزار شد قیمت طلای ربع‌سکه‌های حراج شده ۹۴ تا ۹۵ هزار تومان است با گذشت سه روز این قیمت به ۹۹ هزار تومان افزایش یافت. معامله‌گران این اقدام را سفته‌بازی با عاملیت بانک مرکزی عنوان می‌کنند و معتقدند همین موضوع مهر تاییدی بر افزایش قیمت دلار در روزهای آتی است.

درهم ارزان شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۳۶۰ تومان معامله می‌شود. تتر با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۸۰ تومانی بازگشایی شد و با رقم ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۱۸۰ تومانی با رقم ۶۶ هزار و ۸۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ایران با افزایش قابل توجهی بازگشایی شد. امروز نیز اسکناس دلار با رشد ۹۲ تومانی بازگشایی و با رقم ۴۳ هزار و ۹۵ تومان عرضه شد. همچنین حواله دلار با افزایش ۱۲۵ تومانی با رقم ۴۰ هزار و ۱۲۵ تومان عرضه شد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: