کد خبر: ۳۴۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 06
قیمت دلار امروز با تلرانس محدود ۵۰ تومانی در کف کریدور جدید معامله شد. این در حالی است که اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله ارزی پس از درجا زدن قیمت در محدوده‌ای مشخص طی ماه‌های گذشته، به ترتیب به کانال‌های ۴۳ و ۴۰ هزار تومانی صعود کردند.
شفا آنلاین>دلار> اسکناس دلار مرکز مبادله بالاخره به کانال ۴۳ هزار تومانی صعود کرد

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با تلرانس محدود ۵۰ تومانی در کف کریدور جدید معامله شد. این در حالی است که اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله ارزی پس از درجا زدن قیمت در محدوده‌ای مشخص طی ماه‌های گذشته، به ترتیب به کانال‌های ۴۳ و ۴۰ هزار تومانی صعود کردند.

قیمت دلار امروز بدون تغییری محسوس در همان محدوده روز گذشته معامله شد. قیمت این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش در پله ۶ و در کف کریدور ششم در حال معامله است. روز گذشته بازار ارز از فروشنده خالی بود و امروز نیز همین روند پابرجاست. معامله‌گران، افزایش‌ قیمت بیت‌کوین و طلای جهانی را در شکل‌گیری روند صعودی قیمت‌ها در بازار ارز موثر می‌دانند.

Screenshot 2024-03-06 at 12.26.53 PM

پیش از این، کارشناسان اقتصادی بر فشرده‌شدن فنر دلار توسط سیاست‌‌گذار و احتمال رها شدن آن در روزهای پایانی سال اشاره کرده بودند. این در حالی است که تحلیلگران بازارهای مالی بعد از روند صعودی روزهای اخیر، احتمال اصلاح قیمت در بازارهای مالی را می‌دهند.

ارز‌های مهم کاهشی شدند

قیمت درهم امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۴۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، روی رقم ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و با رقم ۷۷ هزار و ۲۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۱۹۰ تومانی با رقم ۶۶ هزار و ۳۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران با افزایش قابل توجهی بازگشایی شدند. اسکناس دلار پس از ماه‌ها درجا زدن در کانال ۴۲ هزار تومانی امروز با افزایش ۱۱۰ تومانی به کانال بالاتر راه یافت و با رقم ۴۳ هزار و سی تومان عرضه شد. همچنین حواله درهم با افزایش ۱۳۶ هزار تومانی به کانال ۴۰ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۴۰ هزار تومان عرضه شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: