کد خبر: ۳۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 19
قیمت دلار امروز با نوسان محدودی در کانال جدید معامله شد. اسکناس آمریکایی در پله اول کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با حرکت رنج در منطقه معاملاتی روز گذشته ماند. این اسکناس نوسان محدود ۵۰ تومانی دارد. برخی معامله‌گران تحرکات قیمت این اسکناس را صعودی پیش‌بینی می‌کنند.

 به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با نوسان محدودی در کانال جدید معامله شد. اسکناس آمریکایی در پله اول کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. رشد تقاضای پایان سال و دست خالی بازارساز دلیل روند صعودی قیمت دلار در روز گذشته و ماندگاری در این محدوده طی روز جاری عنوان می‌شود.

Screenshot 2024-02-19 at 12.45.33 PM

تحلیلگران اقتصادی با اشاره به سیاست‌های کلان دولت مبنی بر مهار تورم معتقدند سیاست‌گذار در هفته‌های گذشته توانست با تزریق منابع به بازار ارز، قیمت اسکناس دلار را در محدوده معاملاتی پایین در کریدور ۵۰ هزار تومانی تثبیت کند؛ اما برگشت دوباره قیمت دلار به روند صعودی با توجه به تقاضای پایان سال قابل پیش‌بینی بود.

امروز دوشنبه ۳۰ بهمن قیمت درهم با افزایش ۱۳۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۵۳۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با رشد ۲۰۰ تومانی روی رقم ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۳۳۰ تومانی با رقم ۷۱ هزار و ۵۹۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۲۱۰ تومانی  با رقم ۶۱ هزار و ۱۶۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۷۰۹ در حال عرضه هستند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: