کد خبر: ۳۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 14
قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن با افزایش در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی پیشروی کرد. معامله‌گران رشد تقاضا در بازار ارز را دلیل این افزایش قیمت می‌دانند.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با ۱۵۰ تومان افزایش بازگشایی شد و در نیمه کریدور 50 هزار تومانی تا پله دوم پیشروی کرد. معامله‌گران استراتژی فعلی دلار را رشد پلکانی قیمت یعنی مشابه رفتار دلار منطقه ۴۹ هزار تومانی می‌دانند. آیا این اسکناس در روزهای آینده مقاومت را می‌شکند؟

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن با افزایش در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی پیشروی کرد. معامله‌گران رشد تقاضا در بازار ارز را دلیل این افزایش قیمت می‌دانند.

Screenshot 2024-02-14 at 12.25.30 PM

برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند که دلار با افزایش پلکانی به سمت کانال ۵۶ هزار تومانی حرکت می‌کند و از آنجا به سمت کانال ۵۴ هزار تومان برگشت قیمت را تجربه خواهد کرد. به اعتقاد آنها اگر خبرهای خوش‌بینانه به بازار تزریق شود، امکان برگشت قیمت به منطقه ۵۲ هزار و ۴۰۰ و امکان اصلاح قیمت دلار وجود خواهد داشت.

امروز چهار‌شنبه ۲۵ بهمن قیمت درهم با حرکت افزایشی قیمت دلار همراه شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۳۱۰ تومان در حال معامله است و رشد ۱۸۰ تومانی نسبت به دیروز دارد. تتر نیز با رشد ۴۴۰ تومانی روی رقم ۵۵ هزار و ۴۴۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس رشد ۲۲۰ تومانی دارد و با رقم ۶۹ هزار و ۸۵۵ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۲۰۰ تومانی  با رقم ۵۹ هزار و ۶۱۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۷۰۹ و با قیمت روز گذشته در حال عرضه هستند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: