کد خبر: ۳۳۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 13
قیمت دلار امروز بدون تحرکات قابل ملاحظه و روی قیمت روز گذشته بازگشایی شد. دیروز قیمت دلار با رشد ۲۰۰ تومانی به پله پنجم کریدور ۵۰ هزار تومانی ورود کرد و اکنون نیز با همان قیمت روز دوشنبه در حال معامله است.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در سه روز کاری هفته اخیر به طور پیوسته نوسانات محدود قیمتی داشت و طی دو روز اخیر در کف منطقه حمایت درجا می‌زند. امروز اسکناس دلار با همان قیمت روز گذشته و در میانه کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز بدون تحرکات قابل ملاحظه و روی قیمت روز گذشته بازگشایی شد. دیروز قیمت دلار با رشد ۲۰۰ تومانی به پله پنجم کریدور ۵۰ هزار تومانی ورود کرد و اکنون نیز با همان قیمت روز دوشنبه در حال معامله است.

فعلا سیگنالی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده است. این در حالی است که قیمت دلار حواله امروز پس از یک ماه درجا زدن روی قیمت ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان، افزایش نزدیک به ۲۰۰ تومانی داشت و به 39 هزار و 709 تومان رسید.

Screenshot 2024-02-13 at 11.51.25 AM

تحلیلگران فنی، سقف بعدی قیمت دلار را محدوده ۵۸ تا۶۰ هزار تومان می‌دانند. به اعتقاد برخی از بازیگران بازار ارز، حرکت رنج اسکناس آمریکایی استراحت در مسیر صعودی است و تقاضای هفته‌های پایانی سال به‌زودی تاثیر خود را در بازار نشان می‌دهد.

بازار  ارز درجا زد 

امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن قیمت درهم با حرکت رنج قیمت دلار همراه بود. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان و با قیمت دیروز در حال معامله است. تتر نیز همانند روز گذشته روی رقم ۵۴ هزار و ۸۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس رشد ۹۰ تومانی دارد و با رقم ۶۹ هزار و ۶۲۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با همان قیمت روز گذشته و با رقم ۵۹ هزار و ۴۱۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان است. قیمت حواله دلار پس از یک ماه درجا زدن روی قیمت ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان امروز با افزایش ۱۸۸ هزار تومانی بازگشایی شد. قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان اعلام شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: