کد خبر: ۳۳۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 04
قیمت دلار در دومین روز هفته با کاهش بیش از هزار تومانی به منطقه ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومانی برگشت.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار دومین روز هفته را با کاهش بیش از هزار تومانی آغاز کرد. این روند نزولی از دیروز و با آغاز هفته جدید شروع شد و همچنان با افت پلکانی همراه است. برخی فعالان بازار ارز معتقدند ارزپاشی سیاست‌گذار قیمت ارز را مهار کرده است و برخی نیز معتقدند این روند نزولی خواست سیاست‌گذار است و آن افزایش قیمت هم به اراده نهاد پولی کشور بود.

به گزارش شفا آنلاین:بقیمت دلار در دومین روز هفته با کاهش بیش از هزار تومانی به منطقه ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومانی برگشت. این اسکناس طی دو روز اخیر کاهش‌های قیمتی قابل توجهی داشته و راه رفته هفته‌های اخیر را به صورت جهشی به کانال‌های پایین‌تر برگشته است.

Screenshot 2024-02-04 at 12.09.32 PM

در شروع معاملات امروز، دلار با کاهش هزار و ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. معامله‌گران، ارزپاشی سیاست‌گذار را برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای دلار دلیل روند نزولی بازار ارز می‌دانند اما بسیاری از معامله‌گران معتقدند بازارساز از فرازهای قیمتی هفته‌های گذشته نوسان‌گیری قابل توجهی داشته و اکنون به خواست خود قیمت دلار را مهار و نزولی کرده است.

قیمت دلار امروز در بازارهای مجاور نیز در روند کاهشی قرار گرفته است. دلار سلیمانیه روی رقم ۵۶ هزار و ۴۷۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با قیمت ۵۵ هزار و ۴۳۰ تومانی در حال معامله است. درهم امارات افت ۵۰۰ تومانی دارد و با قیمت ۱۵هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است یورو به کف کریدور ۶۰ هزار تومانی برگشته است و با رقم ۶۰ هزار و ۷۹۰ تومانی معامله می‌شود. پوند نیز که هفته قبل در کانال ۷۵ هزار تومانی معامله می‌شد، امروز با رقم ۷۱ هزار تومان در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: