کد خبر: ۳۳۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 03
قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با وجود رشد ریسک‌های سیاسی، در روند کاهشی قرار گرفت و به کانال پایین‌تر راه یافت.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد و سایر ارزها نظیر درهم نیز روند نزولی داشتند. معامله‌گران با وجود حمله نیروهای آمریکایی به شرق سوریه، احتمال افزایش قیمت‌ها در بازارهای مالی را مطرح می‌کردند اما مسیر بازار ارز در جهت نزولی قرار گرفته است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با وجود رشد ریسک‌های سیاسی، در روند کاهشی قرار گرفت و به کانال پایین‌تر راه یافت.

Screenshot 2024-02-03 at 12.05.34 PM

قیمت درهم که در آخرین روز هفته گذشته وارد کانال ۱۶ هزار تومانی شده بود، امروز شنبه ۱۴ بهمن با شروع معاملات در روند کاهشی پلکانی قرار گرفت و وارد کانال ۱۵ هزار تومانی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۸۹۰ تومان معامله می‌شود.

علاوه بر این، قیمت پوند انگلیس که در آخرین معامله هفته گذشته در آستانه کانال ۷۵ هزار تومانی قرار داشت در روند کاهشی قرار دارد و با رقم ۷۳ هزار و ۳۳۰ تومانی در حال معامله است. یورو با کاهش ۷۰۰ تومانی با قیمت ۶۲ هزار و ۷۳۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت تتر نیز همراه با روند کاهشی قیمت ارز در بازارهای مالی در روند کاهشی قرار دارد و کانال ۵۸ هزار تومانی را از دست داده است. در لحظه نگارش این گزارش، تتر با قیمت ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومان در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. این اسکناس‌ها همچنان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شوند.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: