کد خبر: ۳۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 10
شفاآنلاین-معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ایجاد محل های جدید در اکثر رشته های مقطع دکتری تخصصی، داوطلبان حائز شرایط می توانند در انتخاب این محل ها ثبت نام نموده و پذیرفته شوند.
به گزارش شفاآنلاین، به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مجتبی علوی فاضل اظهار داشت: داوطلبانی که در کارنامه آنها امکان قبولی با انتخاب محل های جدید درج شده است، می توانند از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب محل های جدید اقدام کنند.

در انتخاب محل های جدید هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 محل دانشگاهی خواهد بود و داوطلبان تا پایان روز یکشنبه مورخ 23 شهریورماه می توانند نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

علوی فاضل ابراز امیدواری کرد که ظرفیت ایجاد شده در این مقطع بتواند پاسخگوی نیاز داوطلبان این مقطع باشد و رضایت آنها را جلب کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد رشته محل های ارائه شده از گستردگی مناسبی در سطح کشور برخوردار بوده و سهم پذیرش داوطلبان بومی را در این مقطع افزایش داده است.

به گفته وی نتیجه امکان پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی در محل های جدید اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: