کد خبر: ۳۳۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 28
قیمت دلار در آخرین معامله نقدی دیروز نسبت به هفته گذشته با افزایش ۴۰۰ تومانی و با قیمت ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با حرکت رنج باز شد و نسبت به روز شنبه تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار روز گذشته با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال بالاتر نزدیک شد. معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار، عرضه و تقاضا را تعدیل کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در آخرین معامله نقدی دیروز نسبت به هفته گذشته با افزایش ۴۰۰ تومانی و با قیمت ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. امروز نیز قیمت دلار در محدوده‌های مذکور با تلرانس ۵۰ تومانی نوسان دارد. این در حالی است که شب گذشته در معاملات پشت خطی، دلار کانال ۵۶ هزار تومانی را فتح کرده بود.

Screenshot 2024-01-28 at 11.37.24 AM

فعالان بازار ارز معتقدند حرکت رنج دلار متاثر از دخالت سیاست‌گذار است. آنها می‌گویند بازارساز در تلاش است با ارزپاشی، عرضه و تقاضا را در تعادل نگه دارد.

تحلیلگران بازارهای مالی می‌گویند اگر قیمت دلار در کانال ۵۵ هزار تومانی تثبیت شود، احتمال شکستن سقف قیمتی قبلی وجود دارد. آنها محدوده ۶۰ هزار تومانی را سقف قبلی قیمت دلار در نظر می‌گیرند و معتقدند محدوده‌های انتخابات مجلس و اشتیاق دولت به حفظ قیمت نیز مانع صعود قیمت اسکناس آمریکایی در روزهای پایانی سال نخواهد شد.

گفتنی است قیمت دلار امروز هشتم بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای مجاور کاهش داشت.  دلار سلیمانیه با کاهش ۲۴۰ تومانی  روی رقم ۵۶ هزار و ۳۸۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات  با افت ۱۸۰ تومانی با قیمت ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود. قیمت درهم امارات با کاهش ۶۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۳۹۰ تومان در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان است. این اسکناس‌ها بدون تغییر قیمت عرضه می‌شوند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: