کد خبر: ۳۳۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 28
رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: هوای سرد تا ۱۰ روز در استان ماندگار است و تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای طی این ۱۰ روز پیش بینی نمی‌شود.

شفا آنلاین>عمومی>محمد امیدفر، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با توجه به نفوذ سامانه‌ی بارشی جدید به استان طی امروز و فردا که موجب ابرناکی، وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید و در برخی نواحی به ویژه نیمه‌ی جنوبی استان بارش برف و مه پیش بینی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: این سامانه می‌تواند موجب کولاک برف و لغزندگی جاده، اختلال در تردد و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مرتفع شود.

وی افزود: برای روزهای سه شنبه تا چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود، اما از اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری موجب ابرناکی، بارش برف و مه تا آخر هفته در استان خواهد بود.

وی در خصوص دمای تبریز طی۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۱ درجه‌ بالای صفر و ۹ درجه زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

امیدفر در پایان در خصوص سردترین و گرمترین شهر استان افزود: سراب با دمای ۱۶ درجه زیر صفر سردترین و جلفا با دمای ۶ درجه گرمترین، شهر استان گزارش شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: