کد خبر: ۳۳۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 24
ویچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورد اعلام کرد که تمام سرنشینان هواپیمای ایلوشین ‌۷۶ ارتش این کشور که در این منطقه که سقوط کرد، کشته شدند.

شفا آنلاین>سلامت>فرماندار منطقه بلگورد اعلام کرد که تمام سرنشینان هواپیمای سرنگون‌شده ارتش این کشور کشته شدند.

به گزارش شفا آنلاین:ویچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورد اعلام کرد که تمام سرنشینان هواپیمای ایلوشین ‌۷۶ ارتش این کشور که در این منطقه که سقوط کرد، کشته شدند.

ساعاتی پیش وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هواپیمای ترابری ارتش این کشور (ایلوشن -۷۶) در منطقه بلگورد در غرب این کشور سقوط کرده است.

این هواپیما حامل ۶۵ اسیر ارتش اوکراین است که در چارچوب تبادل اُسرا، در حال انتقال آنها به مکان ویزه تبادل اُسرا بود. در این هواپیما ۶ خدمه و ۳ نفر دیگر نیز حضور داشتند.

از سوی دیگر اسپوتنیک گزارش داد که رسانه‌های اوکراینی می‌گوین پدافند هوایی این کشور هواپیمای ایلوشن روسیه را سرنگون کردند؛ اگر این خبر درست باشد، این دومین باری است که ارتش اوکراین اُسرای خود را هدف قرار می‌دهد.

برخی رسانه‌های اوکراینی مدعی هستند که برخلاف روایت وزارت دفاع روسیه این هواپیما حامل موشک‌هایی برای سامانه‌های اس -۳۰۰ در منطقه خارکیف بوده و به همین دلیل هدف حمله قرار گرفته است؛ هنوز دولت اوکراین بیانیه رسمی منتشر نکرده است. / مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: