کد خبر: ۳۳۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 2024January 17
قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با گپ مثبت بازگشایی شد و نسبت به روز سه‌شنبه تغییر ۲۵۰ تومانی داشت

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تومانی در زمان بازگشایی بازارها معامله شد. نوسانات افزایشی دو روز اخیر بازار ارز این اسکناس را صبح امروز وارد کانال ۵۳ هزار تومانی کرد. معامله‌گران، رشد تقاضا در پی اخبار نامساعد روزهای اخیر را دلیل افزایش قیمت دلار می‌دانند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با گپ مثبت بازگشایی شد و نسبت به روز سه‌شنبه تغییر ۲۵۰ تومانی داشت؛ اما در ادامه معاملات، این افزایش قیمت بیشتر شد و دلار در کانال ۵۳ هزار تومان قرار گرفت. اسکناس دلار دیروز نیز افزایش ۵۰۰ تومانی داشت. در لحظه نگارش این گزارش دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۵۰ تا ۸۰ تومان در حال معامله است.

Screenshot 2024-01-17 at 12.35.54 PM

معامله‌گران بازار، روند اخبار سیاسی و تنش‌های ایجاد شده در منطقه به واسطه حملات موشکی سپاه پاسداران را دلیل روند صعودی قیمت دلار در بازار ارز می‌دانند. آنها معتقدند در صورتی که روند اخبار همچنان پرتنش باشد، دلار تا منطقه قیمتی ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان نیز صعود خواهد کرد.  

پیش از این کارشناسان اقتصادی محدوده قیمتی  ۵۴ تا ۵۶ هزار تومانی را تا پایان سال برای دلار پیش‌بینی کرده بودند؛ اما با وجود سیگنال‌های سیاسی روزهای اخیر دلار با شتاب بیشتری در روند صعودی قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز نیز در بازارهای مجاور همانند دلار تهران روند افزایش دارد. قیمت دلار سلیمانیه با افزایش ۲۰۰ تومانی روی رقم ۵۳ هزار ۴۵۰ تومانی در حال معامله است. دلار هرات رشد ۱۳۰ تومانی دارد و با قیمت ۵۲ هزار و ۳۳۰ تومانی معامله می‌شود. درهم امارات با رشد ۱۰۰ تومانی با قیمت ۱۴هزار ۶۰۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، ۴۲ هزار و ۹۲۴ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲ تومان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: