کد خبر: ۳۳۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 2024January 09
قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با گپ مثبت بازگشایی شد و نسبت به روز دوشنبه تغییر قیمت ۵۰ تومانی داشت.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت دلار امروز با افزایش ۵۰ تومانی در بازگشایی بازارها معامله شد. در هفته اخیر نوسانات دلار تلرانس ۵۰ تومانی داشت. معامله‌گران احتمال برگشت قیمت این اسکناس به پله‌های پایانی کانال ۵۰ هزار تومانی را نیز مطرح می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با گپ مثبت بازگشایی شد و نسبت به روز دوشنبه تغییر قیمت ۵۰ تومانی داشت. اسکناس دلار در روزهای یکشنبه و دوشنبه حرکت رنج داشت و امروز با افزایش محدود ۵۰ تومانی در کانال ۵۱ هزار تومانی معامله شد. در لحظه نگارش این گزارش دلار با قیمت ۵۱ هزار و ۵۰ تومان در حال معامله است.

قیمت دلار 19

کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار می‌تواند با اخبار مثبت به کانال‌های قیمتی پایین‌تر ورود کند و اگر چنین خبری اتفاق نیفتد قیمت این اسکناس دوباره در مسیر افزایشی قرار می‌گیرد. آنها در روزهای اخیر با اشاره به موضوع تورم و افزایش تقاضا برای واردات، روند بازار ارز را  صعودی پیش‌بینی کرده بودند و به صنایع بالادستی کشور که خودشان را با دلارهای گران‌تر وفق داده‌اند، اشاره کردند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار تا پایان سال می‌تواند بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان نوسان داشته باشد. آنها این رقم را زیر عدد واقعی اسکناس آمریکایی می‌دانند و محدوده‌های قیمتی ۶۶ تا ۶۸ هزار تومانی را قیمت واقعی دلار می‌دانند.

امروز سه‌شنبه قیمت دلار در بازارهای مجاور افزایش داشت. قیمت دلار سلیمانیه روی رقم ۵۰ هزار ۸۳۰ تومانی ایستاد. دلار هرات رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۶۲۰ تومانی معامله شد. درهم امارات با رشد ۹۰ تومانی به قیمت ۱۴هزار ۳۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۸ تومان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: