کد خبر: ۳۳۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 2024January 07
در نشست امروز کمیسیون، ارزیابی اثرگذاری سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور با حضور وزیر بهداشت بررسی شد

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: بر اساس دستور رئیس مجلس گزارشی از میزان قصور دستگاه‌ها در حوزه کمبود دارو تهیه و در نشست سه شنبه صحن علنی قرائت می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:سلمان اسحاقی با یادآوری قرائت سه گزارش در مورد مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در قالب ماده 107 آیین نامه داخلی در صحن علنی مجلس، گفت: در همین راستا دکتر قالیباف رئیس مجلس تاکید داشت که هر چه سریع‌تر گزارش چهارم تدوین و در آن میزان قصور دستگاه‌ها مشخص و در صحن علنی قرائت شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که میزان قصور دستگاه‌ها درباره مشکلات حوزه دارویی به صورت شفاف مشخص می‌شود، افزود: در نشست امروز کمیسیون، ارزیابی اثرگذاری سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات عملیاتی دستگاه‌های مسئول برای ساماندهی مشکلات زنجیره تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در کشور با حضور وزیر بهداشت بررسی و در همین راستا گزارش چهارم بر اساس ماده 107 آیین نامه داخلی تدوین می‌شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس ادامه داد: این گزارش در نشست سه‌شنبه هفته جاری صحن علنی قرائت می‌شود تا بر این اساس مردم در جریان اسامی دستگاه‌های قصورکننده در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی قرار گیرند. / خانه ملت


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: