کد خبر: ۳۳۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 2024January 07
دکتر علیرضا رستمی گفت: سازمان غذا و دارو به دنبال این است که از طریق نسخه الکترونیک با پذیرش نسخه‌ها امکان سفارش گیری بر خط دارو را برای مردم فراهم کند.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: امکان سفارش اینترنتی دارو به صورت قانونی از طریق پذیرش نسخه الکترونیک برای مردم فراهم می شود.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر علیرضا رستمی گفت: سازمان غذا و دارو به دنبال این است که از طریق نسخه الکترونیک با پذیرش نسخه‌ها امکان سفارش گیری بر خط دارو را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: در واقع به دنبال این هستم که بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه دارو به مردم استفاده کنیم ولی داروهایی که اکنون خارج از نسخه الکترونیک در صفحات و سایت های الکترونیک فروخته می شوند به هیچ عنوان سلامت و اصالت آنها مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.

مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو گفت: تاکنون هیچ سایت و مرکزی برای فروش آنلاین دارو مجوز نگرفته و از شهروندان می‌خواهیم تا زمان فراهم شدن امکان سفارش آنلاین دارو از طریق نسخه الکترنیک به صورت قانونی داروها را از مجاری رسمی آن که داروخانه ها هستند تهیه کنند. /خبرگزاری صدا و سیما


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: