کد خبر: ۳۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 09
شفاآنلاین -رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی تهران گفت: جای بخش خصوصی در حوزه درمان خالیست و امیدواریم با اصلاح تعرفه ها، این بخش نیز به کمک دولت بیاید.

به گزارش شفاآنلاین«علی جعفریان»  در حاشیه نشست خبری خود در پاسخ به سووالی درمورد استفاده از خیران در حوزه سلامت افزود: دو طرح بزرگ در بیمارستان های امام خمینی(ره) و رازی توسط خیران در حال ساخت است، اما تنها حضور خیران در این عرصه کافی نیست، امیدواریم با اصلاح تعرفه ها، رغبت بخش خصوص برای ورود به عرصه بهداشت و درمان بیشتر شود و دولت با پرداخت هزینه، خدمات آنان را خریداری کند.

وی با اشاره به اجرای طرح خیرین محب در کنار بیمارستان میرزا کوچک خان گفت: قرار است امکانات ایجاد شده بخش خصوصی، در اختیار بیماران این بیمارستان باشد.

جعفریان درمورد اجرای طرح سلامت در 16 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی تهران نیز افزود: مراجعه به بیمارستان ها بین پنج تا 10 درصد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی اجرای طرح سلامت را کاری بزرگ و نیازمند مدیریت، هماهنگی و تامین اعتبار دانست و گفت: مهمتر از کاهش هزینه درمان بیماران، تامین تجهیزات، اقلام دارویی و انجام آزمایشات پزشکی در داخل بیمارستان از جمله کارهایی است که بسادگی امکانپذیر نیست.

طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه با هدف ارائه ارزان و مطلوب خدمات پزشکی در سراسر کشور آغاز شد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: