کد خبر: ۳۳۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 13
قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 22 آذر 1402، تغییراتی نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.
شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 22 آذر 1402 با نوساناتی همراه بود. البته میزان افت و خیزها نسبت به روزهای گذشته کمتر شده و به طور کلی اکثریت بازار با ثبات گزارش می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 22 آذر 1402، تغییراتی نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند. اکثر خودروها با قیمت‌های روز گذشته معامله می‌شوند، اما در این میان خودروهایی نیز پیدا می‌شود که افزایش ناچیزی را تجربه می‌کنند.

از آغاز هفته جاری، قیمت خودروها با شیب بسیار اندکی افزایش داشت که ریشه این افزایش را می‌توان در اظهار نظرات منفی حوزه واردات خودرو جستجو کرد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا S دنده دستی از ارزان‌ترین سدان‌های شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت؛ اما امروز تغییری ندارد و با قیمت 360 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R دنده دستی که هاچ‌بک محبوب سایپا به شمار می‌رود، سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده و با 355 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 206 تیپ 3 پانوراما به عنوان جدیدترین تیپ پژو 206 نیز پنج میلیون تومان کاهش قیمت دارد و به کانال 530 میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن پلاس بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو طی روزهای گذشته رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی‌ها است و امروز هم با افزایش 13 میلیون تومانی به کانال 670 میلیون تومان وارد شد.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

ریسپکت پرایم یکی از سدان‌های جدید گروه بهمن و از رقبای آریزو 5 نیو و جک J7 به شمار می‌رود. این خودرو با افزایش 20 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با یک میلیارد و 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما S5 اتوماتیک 6 سرعته یکی از محصولات نسبتاً ارزان و مونتاژی ایران خودرو بوده که روز گذشته 10 میلیون تومان گران شده بود، امروز به همان مقدار کاهش یافت و دوباره به قیمت یک میلیارد و 260 میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J7 سدان مونتاژی کرمان موتور نیز با افت پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با یک میلیارد و 415 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

همان طور که اشاره شد، انتشار اخبار منفی در حوزه واردات خودروهای نو و کارکرده، بازار خودرو را با التهاباتی جزئی نسبت به هفته‌های گذشته همراه کرده بود. شفاف‌سازی‌هایی که روز گذشته در مورد این موضوع شد، احتمالاً تأثیر خود را از آغاز هفته آینده خواهد داشت و درصورتی که نرخ دلار نیز همانند روزهای گذشته ثابت باشد، می‌توان انتظار افت قیمت از خودروهایی که افزایش چند میلیون تومانی را تجربه کردند، داشت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: