کد خبر: ۳۳۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 07
سن نوروزی در مورد لایحه عفاف و حجاب مجلس گفت: آنچه که ما به عنوان کمیسیون قضایی و حقوقی در لایحه عفاف و حجاب دیدیم این بود که دستگاهها و وزارتخانه های مختلف را برای اجرای این قانون مکلف کردیم.

شفا آنلاین>سلامت>نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: در مجلس دست هایی در کار بودند که مصوبه ۸۰ ماده‌ای عفاف و حجاب را از چارچوبش خارج کنند ما این دست ها را دست های خطرناکی می دانیم

 به گزارش شفا آنلاین:حسن نوروزی در مورد لایحه عفاف و حجاب مجلس گفت: آنچه که ما به عنوان کمیسیون قضایی و حقوقی در لایحه عفاف و حجاب دیدیم این بود که دستگاهها و وزارتخانه های مختلف را برای اجرای این قانون مکلف کردیم. برای وزارتخانه های کشور، آموزش ‌پرورش، علوم و سازمان های بهزیستی و صداوسیما به تناسب وظایفی که دارند تکالیفی در نظر گرفتیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نهایت ما مصوبه ای ۸۰ماده ای را به شورای نگهبان تقدیم کردیم و آنچه که ما بروی آن کار کردیم و دنبال آن بودیم این بود که همه به وظایفشان عمل کنند اما کسانی در مجلس در پشت پرده این مصوبه کمیسیون را از چارچوب خارج کردند و همین باعث شد که هر کسی زیر بار وظایفش در هنگام اجرای این قانون نرود.

وی ادامه داد: در واقع در مجلس دست هایی در کار بودند که این مصوبه را از چارچوبش خارج کنند ما این دست ها را دست های خطرناکی می دانیم که سیستم قانونگذاری را از چارچوب خودش خارج کرده اند. / عصر ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: