کد خبر: ۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 07
شفاآنلاین-حمید گورابی با اشاره به فعالیت های پژوهشی در مجتمع درمانی رویان گفت، رویان یکی از مراکز کاربردی شدن حرکت علمی ایران است و مهم ترین مشخصه مجتمع درمانی رویان که امروز کلنگ آن زده شد، همین وجه است.
به گزارش شفاآنلاین، «حمید گورابی» در مراسم کلنگ زنی مجتمع درمانی ـ آموزشی رویان با اشاره به تاریخچه احداث پژوهشکده درمان ناباروری رویان گفت: ما ابتدا فعالیتمان را از یک اتاق کوچک آغاز کردیم و امروز با همت خیرین این مرکز یکی از قطب های درمان ناباروری است.

وی با بیان این که در مرکز رویان حرکت علم تا کاربرد آن منجر به فعالیت های عظیمی شده است گفت: ایران هم اکنون یکی از 10 کشور در زمینه سلول های بنیادی در کارآزمایی سلولی است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم آنچه در پژوهشگاه درمان ناباروری شاهد آن بودیم در این مرکز نیز اتفاق بیفتد و شاهد درمان بیماری های صعب العلاج از طریق ژن درمانی، مهندسی بافت و بسیاری از روش های نوین پزشکی باشیم.

وی با اشاره به این که در مجتمع موقوفه درمانی، تحقیقاتی و آموزشی رویان قرار است مراکز پژوهشی نیز ایجاد شود گفت: امیدواریم ارتباط پژوهشگران با درمانگران شاهد اتفاقات خوبی در این مرکز باشیم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم این مرکز تا سه سال آینده افتتاح شود و شاهد رویان دیگری در عرصه درمانی بیماری های صعب العلاج باشیم.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: