کد خبر: ۳۳۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023November 26
پنجره را که باز کند دود و آلودگی به این آپارتمان لاکچری 1000 میلیاردی وارد می‌شود و سرفه‌ را مهمان صاحبخانه می‌کند، «ویو» هم که همه‌اش دود و آلودگی و غبار است. آدم عاقل پول به این خانه می‌دهد؟
شفا آنلاین>جامعه>نمی‌دانیم باز هم بگوییم یا نگوییم؟ بنویسیم یا ننویسیم؟ دیگر داریم خفه می‌شویم، از این خفه شدن‌هایی که می‌گویند خفه شو نه! شاید هم آره! خفگی از این هوای ناب که در تهران و برخی دیگر از شهرهای بخت برگشته گریبان ساکنانش را گرفته.
به گزارش شفا آنلاین:دیروز یک آگهی دیدم شگفت انگیز! آگهی فروش یک واحد آپارتمان لاکچری پنتهاووس در یکی از مناطق اعیان نشین شمال شهر بود.
متری چند؟ متری یک میلیارد تومان برای آپارتمان 950 متری که دورتا دورش شیشه است و تهران را می‌توان از آن بالا به تماشا نشست. البته ما که نه، صاحبش!
اما تماشای چه منظره‌ای؟ هر که به این آپارتمان هزار میلیارد تومانی پول بدهد مغز خر خورده است!
می‌گویید چرا؟ چرا ندارد،‌ پنجره را که باز کند دود و آلودگی به این آپارتمان لاکچری 1000 میلیاردی وارد می‌شود و سرفه‌ را مهمان صاحبخانه می‌کند، «ویو» هم که همه‌اش دود و آلودگی و غبار است. آدم عاقل پول به این خانه می‌دهد؟
حالا ما که قرار نیست غصه این پولدارها را بخوریم که در این نابسامانی‌های اقتصادی میلیاردر و تیلیاردر شده‌اند. آنها در این مواقع بساطشان را جمع می‌کنند و می‌روند ویلای شمال آب و هوای تر و تمیز!
به درد خودمان برسیم از همه واجب‌تر است.
مسئولان هم که انگار نه انگار! هر سال پاییز و زمستان که می‌شود، جلساتی می‌گذارند یکی می‌گوید تقصیر قصور فلانی است، دیگری می‌گوید مقصر آن یکی است و الی آخر! آخرش هم چند وعده پر طمطراق می‌دهند فلان می‌کنیم و به همان، اما باز هم هیچ خبری نیست که نیست.
مرگ تدریجی را تجربه می‌کنیم ما تهران نشینان و دیگر شهرهای آلوده کشور. چه خالی بر سرمان بریزیم! نمی‌دانم. مسئولان عزیز نوع خاکش را مشخص کنند تا ما بریزیم بر سرمان. خلاص! به واقع داریم آنلاین خفه می‌شویم./سیاست روز
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: