کد خبر: ۳۳۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023November 25
قیمت خودرو امروز، شنبه، 4 آذر 1402، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را آغاز کرد.
شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، 4 آذر 1402، بدون تغییر، هفته را آغاز کرد و قیمت تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند. البته احتمالاً تغییرات جزئی از ساعات آینده آغاز شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، شنبه، 4 آذر 1402، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را آغاز کرد. با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ اما با توجه به اینکه نرخ دلار در روز گذشته به میزان بسیار جزئی افزایش داشت، احتمالاً در ساعات آینده نوساناتی در بازار خودرو صورت بگیرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو های داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که پس از صعود 7 میلیونی، روی کانال 592 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 627 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند LX EF7 بنزینی با مدل 1401 که سال گذشته توقف تولید شد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت 545 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای کامپکت مدیران خودرو است که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با 715 میلیون تومان رسیده است.

هایما S7 پلاس کراس‌اوور مونتاژی شرکت ایران خودرو است که نسخه بهینه یافته هایما S7 به شمار می‌رود. این خودرو با همان قیمت یک میلیارد و 345 میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

فردا SX5 کراس‌اوور مونتاژی شرکت فردا محسوب می‌شود که نوسان چندانی در بازار ندارد. فردا SX5 امروز نیز تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و 190 معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که در روزهای گذشته تغییرات چندانی نداشت و امروز نیز با همان قیمت یک میلیارد و 545 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به رکودی که در بازار ایجاد شده است، احتمالاً در هفته جاری نیز ثبات بر بازار خودرو حاکم باشد. البته آرامش در بازار خودرو، همانند تمامی بازارها، منوط به ثبات نرخ ارز در کانال 50 تا 51 هزار تومان بوده و با صعود آن به کانال‌های بالاتر، احتمال بروز نوسانات قیمتی در بازار خودرو نیز وجود دارد. / تجارت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: