کد خبر: ۳۳۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 21
به‌زودی پرستاران نیز می‌توانند از طریق حساب کیف پول شهروندی در مراکز وابسته به شهرداری تهران مانند فروشگاه‌های شهروند، اماکن ورزشی و… از خدمات و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.
شفا آنلاین>سلامت>علیرضا زاکانی، شهردار تهران: بنده هم به‌عنوان پزشک و هم به‌عنوان مجروح در دوران دفاع‌مقدس شاهد فداکاری پرستاران بوده‌ام. سال۶۵ پس از عملیات کربلای یک در بیمارستان بستری شدم و از شدت تب تا صبح نتوانستم بخوابم. به یاد دارم در آن شب پرستار بیمارستان نیز تا صبح با فداکاری بالای سر مجروحان بیدار ماند و با وجود خستگی مشغول خدمت‌رسانی به ما بود. 
به گزارش شفا آنلاین:قاطبه پرستاران در کشور ما این‌گونه‌اند و با فداکاری و جان‌نثاری عمل می‌کنند. برای جبران این فداکاری لازم است ما نیز منزلت پرستاران را حفظ کنیم؛ بر همین مبنا هم خدمت‌رسانی‌مان به آنها را باید توسعه دهیم و هم زمینه ارائه خدمات بهتر برای پرستاران فراهم کنیم؛ در همین رابطه سال گذشته همکاران ما در معاونت سرمایه انسانی شهرداری تهران اقدامات خوبی را در جهت خدمت‌رسانی به پرستاران انجام دادند که این اقدامات امسال نیز باید افزایش پیدا کند.
 از ایده‌های اصلی مدیریت شهری ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف است؛ یکی از این حوزه‌های مهم مسئله خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان است؛ به همین جهت از اهداف ما توسعه مجموعه‌های درمانی وابسته به شرکت شهر سالم در تهران است تا زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی تسهیل شود.
 ابتدای سال تحصیلی جدید برای حفظ منزلت و تکریم دانش‌آموزان و دانشجویان تا بازه زمانی مشخص دریافت خدمات آنان از حمل‌ونقل عمومی تهران رایگان شد؛ مشابه این اتفاق درنظر داریم برای اقشار مختلف هم خدماتی را درنظر بگیریم؛ بر همین مبنا به‌زودی پرستاران نیز می‌توانند از طریق حساب کیف پول شهروندی در مراکز وابسته به شهرداری تهران مانند فروشگاه‌های شهروند، اماکن ورزشی و… از خدمات و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند. همچنین مانند سایر اقشار به‌دنبال حل مشکل مسکن پرستاران در پایتخت خواهیم بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: