کد خبر: ۳۳۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 03
قیمت خودرو امروز جمعه 12 آبان 1402 هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرامی به خود گرفته است.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز جمعه، 12 آبان 1402 هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات بازار داخلی و مونتاژی، در ثبات کامل به معامله ادامه می‌دهند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز جمعه 12 آبان 1402 هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرامی به خود گرفته است.

قیمت نهایی خودروهای وارداتی، بدون احتساب هزینه‌های پلاک‌گذاری و مالیات طی روزهای گذشته از سوی سامانه یکپارچه مشخص شد که غالباً از آن‌چه که انتظار می‌رفت، نرخ بالاتری دارند؛ اما همین خودروهای وارداتی صفر کیلومتر نیز، رقابت‌پذیری خودروسازان داخلی را بالا می‌برد و به‌طور کلی، التهابات بازار را در بلندمدت کاهش می‌دهد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ 352 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 587 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 625 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 720 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 740 میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره با مدل 1401 از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که روزهای گذشته، افت 20 میلیونی داشته و به زیر کانال یک میلیارد و 500 میلیون سقوط کرده بود، همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 480 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 640 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

وضعیت بازار تا حد زیادی تکراری بوده و حتی زمانی که اخباری از افزایش قیمت خودرو به گوش می‌رسد، معامله‌ای در بازار صورت نمی‌گیرد. در هفته آینده نیز، با فرض ثابت بودن نرخ دلار و یا نوسانات بسیار جزئی آن، احتمالاً بازار خودرو نیز در رکود چندین ماهه خود ادامه خواهد داد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: