کد خبر: ۳۳۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 02
یک آتش‌ نشان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
شفا آنلاین>سلامت>جامعه>تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار تهران نزدیک ایستگاه آتش‌ نشانی بودند حمله کردند. این خانم‌ها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتش‌ نشانی رفتند. یک آتش‌ نشان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
به گزارش شفا آنلاین:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از حمله مزاحمین نوامیس به یک آتش‌نشان در پارک سرخه حصار خبر داد.
 
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس از وقوع حادثه‌ای برای یکی از آتش‌نشانان در پارک سرخه حصار خبر داد.
وی افزود: آتش‌نشانان که همیشه آماده فداکاری به شهروندان چه در زلزله، چه در آتش و آوار هستند این بار برای دفاع از ناموس مردم زخمی شدند. 
 
وی در خصوص حادثه چند ساعت پیش پارک سرخه‌حصار گفت: تعدادی اراذل و اوباش به چند خانم که در سراشیبی پارک سرخه‌حصار نزدیک ایستگاه آتش‌نشانی بودند حمله کردند. این خانم‌ها ماشین خود را رها و به سمت ایستگاه آتش‌نشانی رفتند. یکی از آتش‌نشانان در دفاع از این خانم‌ها با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.
 
محمدی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش بعد از زخمی کردن آتش‌نشان از محل متواری شدند و این افراد تحت تعقیب پلیس هستند.
 
حمله به یک آتش‌ نشان در تهران (+عکس)

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: