کد خبر: ۳۳۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 22
هشدار جدی به مسئولان:
بدون تردید با ادامه وضعیت کنونی تورم و توقف و عقب‌گرد دستمزدها (نسبت به تورم) هر روز بیش از پیش شاهد افزایش سرقت‌های خرد خواهیم شد.

شفا آنلاین>اجتماعی>بدون تردید با ادامه وضعیت کنونی تورم و توقف و عقب‌گرد دستمزدها (نسبت به تورم) هر روز بیش از پیش شاهد افزایش سرقت‌های خرد خواهیم شد. پس در درجه اول باید فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کرد.

به گزارش شفا آنلاین:بدون تردید با ادامه وضعیت کنونی تورم و توقف و عقب‌گرد دستمزدها (نسبت به تورم) هر روز بیش از پیش شاهد افزایش سرقت‌های خرد خواهیم شد. پس در درجه اول باید فکری به حال فقر و درآمد کم مردم کرد. صرف اینکه یک فرد اقدام به سرقت را برای خود هزینه نبیند، نشان‌دهنده وضع خطرناکی است. سپس، نیروی پلیس را آموزش دهید که با مردم و مالباختگان همدردی و همراهی کنند، استفاده از سربازان تازه‌کار که هیچ آموزشی در این زمینه ندارند، مفیده فایده نیست.

کمترین انتظار این است که اگر مردم مال خود را از دست می‌دهند، حداقل با یک برخورد مسئولانه در پاسگاه پلیس مواجه شوند. حتی می‌توانند چند بار زنگ بزنند و از مالباخته اطلاعات لازم را بگیرند و اجازه ندهند که حس ناامنی و «بی‌پلیسی» در او شکل بگیرد. از میان این دو اقدام، دومی ضروری‌تر و ممکن‌تر است؛ ولی بدون راه‌حل اول ره به جایی نخواهیم برد و فرآیند جرم‌زایی تشدید می‌شود. / هم میهن

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: