کد خبر: ۳۳۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 08
ساعت 7 شب چهارشنبه 12 مهر مأموران کلانتری 117 جوادیه در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل پسر جوانی با سه ضربه چاقو خبر دادند.
شفا آنلاین>حوادث>قدرت‌نمایی دو ورزشکار بدنساز برای یکدیگر سرانجام با قتل پایان یافت.

به گزارش شفا آنلاین: ساعت 7 شب چهارشنبه 12 مهر مأموران کلانتری 117 جوادیه در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل پسر جوانی با سه ضربه چاقو خبر دادند.

تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پسر 36 ساله در نزاعی مرگبار حوالی دروازه غار جانش را از دست داده است.

در بازرسی از جیب‌های مقتول، مدارک هویتی او به دست آمد و تیم جنایی در تحقیق از دوستان قربانی که شاهد این جنایت نیز بودند، به سرنخ‌هایی از قاتل رسیدند.

یکی از دوستان منصور در تحقیقات گفت: منصور و شهرام، با هم مدت‌ها بود که کری‌خوانی داشتند. آنها هر کدام به باشگاه‌های بدنسازی مختلف می‌رفتند. یک روز قبل از جنایت نیز منصور و شهرام سوار موتورسیکلت‌هایشان بودند و سر اینکه آینه بغل موتورهایشان به هم برخورد کرده است، دعوا کردند. با میانجی‌گری، دعوا پایان یافت.

روز حادثه، آنها از باشگاه‌هایشان بیرون آمدند و از آنجا که باشگاه آنها نزدیک هم بود بازهم همدیگر را دیدند. سر ماجرای تصادف روز قبل دوباره دعوایشان شد و شهرام با چاقو سه ضربه زد و متواری شد.
با شناسایی هویت عامل این جنایت، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت قاتل فراری را صادر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: