کد خبر: ۳۳۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 07
در حالی که مخالفین حجاب و عفاف در کشورهای غربی مدعی‌اند که آزادی پوشش در اروپا و آمریکا برای مردان غربی کاملاً عادی شده است و مردان غربیِ چشم و دل سیر! حتی به زنان نگاه هم نمی‌کنند اما آمارهای منتشر شده در همین کشورها روایت دیگری است که شاید چندان به مذاق مخالفین حجاب و عفاف پوشش زن خوش نیاید.
شفا آنلاین>جامعه>گزارش تلویزیون اتحادیه اروپا حاکی است تجاوز جنسی به زنان در خیابان‌ها و اماکن عمومی پاریس، به یک «معضل جدی» تبدیل شده است. اما دقیقا کشورهایی مثل همین فرانسه دیگران را به بهانه «رعایت نشدن حقوق زنان» تحت فشار قرار می‌دهند!

به گزارش شفا آنلاین:در حالی که مخالفین حجاب و عفاف در کشورهای غربی مدعی‌اند که آزادی پوشش در اروپا و آمریکا برای مردان غربی کاملاً عادی شده است و مردان غربیِ چشم و دل سیر! حتی به زنان نگاه هم نمی‌کنند اما آمارهای منتشر شده در همین کشورها روایت دیگری است که شاید چندان به مذاق مخالفین حجاب و عفاف پوشش زن خوش نیاید. به عنوان مثال در آمریکا نهاد موسوم به «RAINN» که یک سازمان ضد خشونت جنسی است آمارهایی منتشر کرده است که خبر از وقایع فجیع زیرپوست جامعه آمریکا می‌دهد بر اساس آمارهای منتشره از سوی این نهاد در آمریکا سرزمینی که پوشش زنان در آن کاملا آزاد است هر ۶۴ ثانیه یک تعرض جنسی در این کشور رخ می‌دهد. بله درست شنیدید هر 64 ثانیه!

طبق گزارش‌های رسمی همین کشورها یک نفر از هر ۶ زن آمریکایی در طول زندگی خود قربانی «تلاش برای تجاوز» یا «تجاوز کامل» شده است. به گزارش فارس به نقل از این نهاد هر ۹ دقیقه یک کودک در آمریکا مورد تعرض جنسی قرار می‌گیرد. یک نفر از هر ۹ دختر و یک نفر از هر ۵۳ پسر زیر ۱۸ سال در آمریکا قربانی سوءاستفاده یا تعرض جنسی به دست یک بزرگسال بوده است. دختران ۸۲ درصد از کل قربانیان زیر ۱۸ سال را تشکیل می‌دهند. سالانه نیز ۷۷۵۰ تا ۱۲۵۰۰ کودک در آمریکا بر اثر تجاوز جنسی باردار می‌شود. این عدد یک تخمین بسیار کلی است و تعداد واقعی ممکن است متفاوت باشد. 

در اروپا نیز وضعیتی مانند آمریکا حاکم است گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO) نشان می‌دهد که کشور‌های اروپایی در میان کشور‌های دارنده بالاترین آمار تجاوز جنسی هستند. در میان کشور‌های اروپایی، سوئد از نظر آمار تجاوز جنسی در جایگاه نامناسبی قرار دارد؛ این کشور پس از سه کشور آفریقایی بوتسوانا، لسوتو و گرانادا، در جایگاه چهارم قرار دارد. ایسلند دیگر کشور اروپایی است که از نظر آمار تجاوز جنسی در جهان جایگاه نامناسبی دارد؛ این کشور

در رتبه نهم از نظر بالاترین آمار تجاوز جنسی در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.

گزارش یورونیوز از فرانسه نیز حاکی است تجاوز به زنان در پاریس به یک معضل جدی در این کشور تبدیل شده است. این گزارش می‌افزاید موضوع تجاوز جنسی به زنان در خیابان‌ها و اماکن عمومی پاریس، پایتخت فرانسه بار دیگر در پی شکایت یک زن ۲۷ ساله مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس این گزارش این زن با مراجعه به پلیس گفته است که ساعت پنج صبح روز یکشنبه گذشته در حالی که از شب‌نشینی با دوستانش به خانه باز می‌گشت در یکی از خیابان‌های منطقه یازدهم پاریس مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. او فرد متجاوز را مردی دوچرخه‌سوار معرفی کرده است. به گزارش یورونیوز این در حالی است که طی هفته‌های گذشته گزارش‌های دیگری مبنی بر تجاوز جنسی به زنان در خیابان‌ها یا اماکن عمومی پاریس منتشر شده بود./کیهان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: