کد خبر: ۳۳۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 07
خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی روز چهاردهم مهر در مورد درگیری‌ها در فلسطین، مذاکرات نخست‌وزیر ارسراییل و رئیس دولت خودگردان با برخی پادرمیانی‌های سیاسی نوشته‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.

شفا آنلاین>سلامت>در دفتر کوشک بودم. عفت و فاطی در نمایشگاه [بین‌المللی بازرگانی تهران]، برای سرطانی‌ها کمک جمع می‌کنند. کمی باران داشتیم. در میدان فلسطین، برای حمایت از فلسطینی‌ها تظاهرات بود. درگیری‌ها در فلسطین ادامه دارد. مذاکرات دیروز [ایهود] باراک [نخست‌وزیر اسرائیل] و [یاسر] عرفات [رئیس دولت خودگردان فلسطین]، با پادرمیانی [ژاک] شیراک [رئیس‌جمهور فرانسه] و کوفی‌عنان [دبیرکل سازمان ملل] و [مادلین] آلبرایت [وزیر امورخارجه آمریکا]، به جایی نرسید و باراک که قرار بود به شرم‌الشیخ برود، برای جلسه دیگری با حضور [حُسنی] مبارک [رئیس‌جمهور مصر]، از رفتن به مصر خودداری کرد و به اسرائیل رفت. تظاهرات مسلمانان در کشورهای اسلامی، رو به توسعه است و در نیویورک هم مسلمانان و یهودیان، به زدوخورد پرداخته‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:سیل بسیار مخربی در بنگلادش و هند و میامی آمریکا راه افتاده. چند نوع بیماری مرموز به نام تب نیلو ویروس‌ کنگو، در عربستان بروز کرده و در ایران هم هپاتیت رواج یافته و در بندرعباس ویروس‌ کنگو؛ وزارت بهداشت تحت فشار است. در مجلس، صحبت از استیضاح [آقای محمد فرهادی] وزیر بهداشت، [درمان و آموزش پزشکی] است. در یوگسلاوی، به دنبال اختلاف در نتیجه انتخابات و حکم دادگاه قانون اساسی، مبنی بر لغو انتخابات، شورش مردم وسیع شده و پارلمان و تعدادی فرستنده رادیو و تلویزیون را گرفته‌اند و درگیری با پلیس پیش‌ آمده و خطر [اسلوبودان] میلوشویچ [رئیس‌جمهور] را تهدید می‌کند. بخشی از وقتم، صرف مطالعه پژوهشی دربارۀ علل مهاجرت شد./شرق

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: