کد خبر: ۳۳۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 15
نتایج یک مطالعه آماری در ایالات متحده نشان می دهد؛ هفت نفر از هر ده فرد متاهل ادعا می کنند که از روز عروسی خود لذت نبرده اند زیرا در این روز استرس زیادی داشتند.

شفا آنلاین>سلامت>یکی از مهمترین رویدادهای زندگی هر فرد، ازدواج و تشکیل زندگی مشترک است. در این میان فشارهای عصبی و مشکلات پیش بینی نشده باعث می شود زوجین در این روز مهم از زندگی خود، اضطراب و استرس بالایی را تجربه کرده و از عروسی خود لذت نبرند.

به گزارش شفا آنلاین:نتایج یک مطالعه آماری در ایالات متحده نشان می دهد؛ هفت نفر از هر ده فرد متاهل ادعا می کنند که از روز عروسی خود لذت نبرده اند زیرا در این روز استرس زیادی داشتند.

طی این نظر سنجی که از ۲ هزار فرد متاهل انجام گرفت، مشخص شد که عروس و دامادها مبالغ زیادی برای عکاسی و ثبت تصاویر مناسب از رویداد ازدواج خود هزینه کنند و در این میان از هر پنج نفر (۷۹٪) چهار نفر معتقدند داشتن عکس های عروسی عالی بسیار مهم است و ۶۸ درصد نیز معتقدند که باید در این روز بی نقص و عالی دیده شوند.

پاسخ دهندگان قبل از ثبت اولین تصویر خود، گفتند؛برای آرایش مو، ناخن، کاهش وزن و سفید کردن دندان هایشان برنامه ریزی جدی کرده اند. مطالعه فوق همچنین نشان داد، بیش از ۸۰ درصد افراد در روز عروسی خود احساس استرس زیادی تجربه می کنند.

در این میان پاسخ دهندگان اعتراف کردند که مراسم عروسی آن ها علی رغم برنامه ریزی دقیق، به قدری آشفته پیش رفته است که گاهی اوقات حتی عکاسی هم به خوبی انجام نمی شود.

بیش از یک چهارم از پاسخ دهندگان معتقدند: در طول عکاسی عروسی خود نوعی شرایط نامطبوع را تجربه کردند و مهمترین مشکلات عنوان شده در این رابطه عبارتند از: دیر آمدن میهمانان، تنظیم این که چه کسی باید در عکس های خانوادگی باشد و اختلاف نظر بین اقوام و خرابکاری و سر و صدای کودکان.

به گزارش سیناپرس، نکته بسیار جالب دیگر این است که یک سوم افراد حاضر در این نظر سنجی اعتراف کردند در هیچ یک از عکس های عروسی، دندان های خود را نشان ندادند زیرا از لبخند خود خجالت زده بودند. از سوی دیگر ۴۰ درصد همین افراد اعتراف کردند وقتی به عکس‌های عروسی دیگران نگاه می کنند، اولین ویژگی فیزیکی که به آن توجه دارند، لبخند عروس و داماد است.

دکتر مارتا بیرد، متخصص ارتودنسی، در این رابطه می ‌گوید: روز عروسی هر فرد، در میان مهم ‌ترین روزهایی است که وی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. دانستن این که عروس و داماد برای عکس ‌هایی که برای سال ها باقی مانده و ارزشمند خواهند بود، خوب و بی نقص دیده شوند بسیار مهم است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد: ۳۲ درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که مواردی در مورد ظاهر آنها یا همسرشان در روز عروسی وجود داشت که دوست داشتند اصلاح شده و تغییر کند.

این موارد شامل داشتن زمان بیشتر برای آماده شدن، پوشیدن لباسی متفاوت یا برگزاری عروسی در مکان متفاوتی است.

دکتر بیرد در پایان توضیحات خود می افزاید: توصیه می شود برای حفظ جذابیت در این روز بزرگ، روی خودتان تمرکز کنید و به این موضوع فکر کنید که دوست دارید خود را در این روز چگونه به یاد بیاورید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: