کد خبر: ۳۳۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 05
سایمون بایرن فرمانده پلیس انگلیس که ماه گذشته اطلاعات افسرانش در پی انچه که خطای انسانی عنوان کرده در فضای مجازی منتشر شد، امروز استعفا کرد.
شفا آنلاین>عمومی>ماه گذشته معلوم شد اطلاعات شخصی افسران پلیس انگلیس در منطقه ایرلند شمالی در فضای مجازی لو رفت. از زمان افشای اطلاعات ده هزار افسر پلیس انگلیس، فرمانده پلیس ایرلند شمالی زیر فشار قرار گرفت تا استعفا دهد. در پی آن خطای بزرگ، مقامات پلیس انگلیس در ایرلند شمالی از این که داده‌ها و اطلاعات افسران پلیس به علت خطای انسانی و نقض امنیتی به مدت دو و نیم تا سه ساعت به صورت عمومی منتشر شده است عذرخواهی کردند. کریس تاد، دستیار رئیس پلیس ایرلند شمالی گفت اطلاعات افسران و کارکنان پلیس در اقدامی ناخواسته و در پاسخ به درخواست آزادی اطلاعات (FOI) منتشر شد. وی این نشت اطلاعات را «مایه تاسف» دانست و افزود: اقداماتی برای جلوگیری از تکرار خطای مشابه انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاین:هنگامی که از این مقام ارشد پلیس پرسیده شد که افشای اطلاعات همه کارکنان پلیس منطقه ایرلند شمالی، چقدر می‌تواند برای سازمان‌های تروریستی مفید باشد، وی گفت که این نقض "نگرانی قابل توجهی" برای بسیاری از همکاران به بار اورده است وبه همین علت اطلاعاتی در باره اینکه چگونه می‌توانند از امنیت شخصی خود محافظت کنند، به آنان منتقل شده است. به گزارش رسانه‌های انگلیس، اطلاعات منتشر شده شامل نام و نام خانوادگی، رتبه یا درجه و محل کار همه کارکنان پلیس ایرلند شمالی بود.

افشای اطلاعات هزاران افسر پلیس انگلیس در ایرلند شمالی انان و خانواده هایشان را در نگرانی عمیق فروبرده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: