کد خبر: ۳۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 28
قیمت خودرو امروز 6 شهریور 1402، آرام و به دور از تلاطم گزارش می‌شود.

شفا آنلاین>قیمت خودرو در بازار امروز 6 شهریور 1402، نسبتاً باثبات گزارش می‌شود. اما با این وجود، یکی از خودروهای مونتاژی در یک اتفاق غیرمنتظره، حدود 50 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز 6 شهریور 1402، آرام و به دور از تلاطم گزارش می‌شود. البته تمایل بازار به افت قیمت بوده و در برخی موارد جزئی، کاهش‌های چند میلیونی به چشم می‌خورد. البته باید گفت که شدت و تعداد این کاهش قیمت‌ها در بازار خودروهای مونتاژی بیشتر است.

قیمت خودروهای داخلی

در بازار خودروهای داخلی قیمت خودرو، باثبات گزارش می‌شود. البته دو خودروی داخلی، افت اندکی را تجربه کردند.

کوئیک S دنده دستی از جدیدترین هاچ‌بک‌های تولیدی سایپا به شمار می‌رود که روز گذشته، کاهش چهار میلیون تومانی را تجربه کرده بود. اما امروز هیچ تغییری نداشت و با قیمت 345 میلیون تومانی روز گذشته معامله می‌شود.

شاهین G سایپا که فعلاً، لوکس‌ترین محصول تولیدی این شرکت محسوب می‌شود، نسبت به روز گذشته حدود چهار میلیون تومان افت قیمتی داشته و از کانال 570 میلیون، به کانال 566 میلیون تومان سقوط کرد.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 یکی دیگر از هاچ‌بک‌های بازار خودرو داخلی بوده که طی چند هفته اخیر، تغییر چندانی نداشت اما از آغاز امروز حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی را تجربه کرد و به نرخ 475 میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس بنزینی سدان نسبتاً جدید ایران خودرو بوده که با گذشت دو روز از آغاز معاملات هفتگی، هیچ تغییر قیمتی نداشته و با همان قیمت 565 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: