کد خبر: ۳۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023August 23
صبوری نکردن برای رسیدگی به پرونده قضایی باعث شد یکی از طرفین درگیری دست به عمل مجرمانه‌ای بزند که باعث قتل کارشناس قضایی شد.
شفا آنلاین>سلامت>مردی بعد از تصادف یکی از اقوامش به حمایت از او نزاعی را رقم زد که به قتل کارشناس دادگستری منجر شد.

به گزارش شفا آنلاین:صبوری نکردن برای رسیدگی به پرونده قضایی باعث شد یکی از طرفین درگیری دست به عمل مجرمانه‌ای بزند که باعث قتل کارشناس قضایی شد.

به گزارش سایت جنایی، چندی قبل دو مرد حین رانندگی با هم تصادف کردند و بعد از آن هم درگیری لفظی و فیزیکی به وجود آمد و یکی از طرفین دیگری را مورد ضرب و شتم قرار داد.

در نهایت ماجرا به طور موقت پایان یافت، اما با توجه به نوع تصادف و اینکه هیچ کدام از طرفین زیر بار تقصیر  نمی‌رفت و دیگری را مقصر می‌دانست کار به دستگاه قضایی کشید. در روند رسیدگی به پرونده به نظر کارشناس رسمی قوه قضاییه نیاز شد به همین دلیل یکی از طرفین تصادف تصمیم گرفت کارشناس را که سرهنگ سابق نیروی انتظامی بود برای بررسی به محل وقوع تصادف ببرد اما در بین راه سه خودرو  که ۹ نفر سرنشینان آنها بودند مانع ادامه حرکت  آنها شدند.

به گفته شاهدان سه خودرو از عقب، جلو و سمت چپ راه ماشینی را که یکی از طرفین تصادف و کارشناس تعیین شده پرونده سوار آن بودند، بستند و مجبور به توقف کردند. پس از آن با چوب و چاقو به کارشناس و راننده حمله کردند.  مهاجمان در این درگیری ۱۶ ضربه چاقو به راننده و یک ضربه به کارشناس زدند و از محل متواری شدند. در این میان راننده که ۱۶ ضربه خورده بود برای مدتی در آی سی یو بستری و سپس مرخص شد، اما کارشناس پرونده بر اثر همان یک ضربه جان خود را از دست داد.

به این ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان جنایی برای تحقیق و شناسایی مهاجمان دست به کار شدند.  نتیجه بررسی‌های جنایی منجر به دستگیری چند متهم شد اما هیچ یک از آنها زیر بار شرکت در این درگیری مرگبار نمی‌رفت تا اینکه در نهایت در روزهای گذشته باتوجه به مدارک موجود متهمان بازداشت شده لب به اعتراف گشودند و عامل اصلی ماجرا گفت: برای ما کسر شان بود که بخواهیم از کسی کتک بخوریم، آن راننده هم در صحنه تصادف فامیل ما را کتک زده بود که وقتی شنیدم عصبانی شدم و به فکر انتقام افتادم، برای ما معنی نداشت که بخواهیم شکایت کنیم یا از ما شکایت شود خودمان باید تکلیف را روشن می‌کردیم برای همین دست به کار شدیم و آن روز وقتی فهمیدیم برای بررسی صحنه تصادف به آنجا می‌روند نقشه انتقام را اجرا کردیم.

در ادامه مشخص شد متهم اصلی پرونده قتل مدتی قبل هم به خاطر اختلاف ملکی فرد دیگری را به کام مرگ فرستاده است. مستندات  حکایت از این داشت که در آن درگیری طرف مقابل راهی بیمارستان شد و یکماه بعد در بیمارستان فوت کرد اما پس از بررسی‌ها و معاینات دلیل مرگ سکته قلبی تشخیص داد، به همین دلیل مرد جوان از اتهام قتل عمد تبرئه شد و به طور موقت با وثیقه آزاد بود که  درگیری دیگری را رقم زد.

در حال حاضر تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و متهمان در بازداشت هستند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: