کد خبر: ۳۳۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 19
در پی ضرب و شتم و توهین به بانوی امر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی‌آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

شفا آنلاین>جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت خبر داد و گفت: یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده کشف شد.

به گزارش شفا آنلاین:از رشت، سردار حسین حسن‌پور در تشریح خبر دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت اظهار داشت: در پی ضرب و شتم و توهین به بانوی امر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی‌آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس عاملان این اقدام شناسایی شدند، افزود: 4 متهم این پرونده با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه سرقت شده این خانم و یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حمایت همه‌جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون و عرف جامعه، آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: