کد خبر: ۳۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 16
ختری که در عطاری کار می‌کرد، ناخواسته شربت متادون صاحبکارش را خورد و جانش را از دست داد.

شفا آنلاین>سلامت>مرگ دختر جوانی که با مصرف متادون جانش را از دست داده بود باعث شد خانواده این دختر از صاحبکار او که یک مغازه عطاری داشت شکایت کنند.

به گزارش شفا آنلاین: چند روز قبل خانواده‌ای شکایتی در دادسرای جنایی تهران مطرح کردند و در تشریح ماجرا گفتند: دخترمان سالها بود که در یک مغازه عطاری جنوب غرب تهران کار می‌کرد و در همه این سال‌ها مشکلی نداشت اما چند شب پیش قبل از این که جانش را از دست بدهد در حالی به خانه‌ آمد که حالش خوب نبود و بعد که او را به بیمارستان بردیم، فوت شد. در بیمارستان به ما گفتند که حال بد و فوت او به خاطر مصرف متادون بوده است اما ما نمی‌دانیم او چرا متادون خورده است، چون اعتیاد و سابقه مصرف متادون نداشت. به همین دلیل هم از صاحب عطاری شکایت داریم و گمان می‌کنیم او در این ماجرا دست داشته و شاید او بوده که شربت متادون به دخترمان خورانده است.

به این ترتیب تحقیقات از مغازه عطاری آغاز و در آنجا بطری شربت متادون پیدا شد،. همچنین یک شیشه مشروب خالی هم در مغازه بدست آمد. پس از آن در مورد اقلام بدست آمده از صاحب عطاری توضیح خواسته شد و او گفت: من خودم چند سال بود که متادون مصرف می‌کنم و این دختر هم فروشنده مغازه من بود، شیشه متادون را هم گاهی در مغازه می‌گذاشتم ولی من هیچ وقت به او متادون ندادم و  شاید خودش خواسته امتحان کند، اما از شیشه مشروب خبر ندارم و نمی‌دانم چرا در مغازه من است.

در ادامه تحقیقات یکی از همسایه‌ها گفت: من مشروب را به این دختر دادم، چون او نگران و سراسیمه به مغازه من آمد و گفت یک بطری در مغازه بود که محتویات آن را خورده، بعد هم حالش بد شده و نمی‌داند چه باید بکند. بعد از آن من بطری را دیدم و متوجه شدم که او متادون خورده است من با این تصور که اگر مشروب بخورد تاثیر متادون از بین می‌رود به او مشروب دادم.

همزمان با بدست آمدن این نتایج، کارشناسان پزشکی قانونی نیز اعلام کردند مرگ دختر جوان بر اثر مصرف متادون بوده است./اعتماد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: