کد خبر: ۳۲۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 2023July 20
محمدرضا عارف رييس بنياد اميد ايرانيان:
متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و كساني كه اين برنامه را تهيه كردند آمال و آرزوهاي خود را مطرح كردند البته دوستان ما در بنياد اميد ايرانيان با يك كار كارشناسانه نظرات خود را درخصوص اين برنامه به مجلس شوراي اسلامي ارسال خواهند كرد.
شفا آنلاین>سلامت>رييس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينكه تصميمات غيركارشناسانه توسط افراد بي‌تجربه در محافل خاص گرفته مي‌شود و با هشدار به تبعات برخوردهاي خشن با مردم تاكيد كرد: كشور با ده‌ها و صدها مشكلات ريز و درشت روبه‌رو است و مردم به سختي روزگار مي‌گذرانند و مشكل جدي معيشتي دارند ولي به جاي حل مشكلات مردم مقابل مردم مي‌ايستند غافل از اينكه ايستادگي مقابل مردم محكوم به شكست است. 
 

به گزارش شفا آنلاین:محمدرضا عارف در نشست هيات‌مديره بنياد اميد ايرانيان با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكري كه امروزه در قالب ستاد و مراكز متعدد و با بودجه‌هاي خاص در جامعه اجرا مي‌شود با آنچه امام حسين(ع) به دنبال آن بود بسيار متفاوت است، خاطرنشان كرد: مگر امام حسين صرفا به دنبال اصلاح ظواهر جامعه خود بود؟ مگر به دنبال رعب و وحشت مردم خود بود كه امروز مي‌خواهيد با گشت ارشاد و انواع و اقسام بگير و ببندها و ايجاد جو امنيتي فقط ظاهر جامعه را به زعم خودتان آراسته كنيد؟ مگر كسي با زور باحجاب مي‌شود؟ وي با اظهارنگراني از تصميمات غيركارشناسانه كه توسط افراد بي‌تجربه در محافل خاص گرفته مي‌شود، تاكيد كرد: كشور با ده‌ها و صدها مشكلات ريز و درشت روبه‌رو است و مردم به سختي روزگار مي‌گذرانند و مشكل جدي معيشتي دارند ولي به جاي حل مشكلات مردم مقابل مردم مي‌ايستند غافل از اينكه ايستادگي مقابل مردم محكوم به شكست است. 

عارف در بخش ديگري از سخنان خود به لايحه برنامه هفتم توسعه اشاره كرد و با بيان اينكه اگر عيار و توانايي واقعي دولت را بخواهيم بسنجيم برنامه هفتم كفايت مي‌كند، تصريح كرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و كساني كه اين برنامه را تهيه كردند آمال و آرزوهاي خود را مطرح كردند البته دوستان ما در بنياد اميد ايرانيان با يك كار كارشناسانه نظرات خود را درخصوص اين برنامه به مجلس شوراي اسلامي ارسال خواهند كرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: