کد خبر: ۳۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 01
رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگوي اختصاصي با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری از وضعیت جسمی و عمومی خوب آیت الله مهدوی کنی خبر داد و همچنان از مردم درخواست كرد براي بهبود کامل وشفاي ایشان دعا كنند.
ابراهیم انصاریان در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر، در پاسخ به این سوال که آيا همزمان با انتقال ايشان به بيمارستان قلب شهيد رجايي اقدام جدید و خاص درمانی برای آیت الله مهدوی کنی انجام شده؛ گفت: به طور قطع در پزشکی همیشه اقدامات نو انجام می شود؛ بالأخره مشاوران و متخصصان متعددی درمورد وضعیت ایشان اعلام نظر می کنند اما بايد بگويم خوشبختانه روند درمان ايشان در حال تحول است.

وی خاطر نشان کرد:البته طب سنتی را هم برای مشاوره نزد ایشان آورده ایم اما فعلأ اقدام خاصی ازاين طريق انجام نشده است. چراكه در واقع متخصصين درنظردارند با کمک مشاوره دریابند که چه اقدامات درمانی براي ايشان موثرومفيد است.

وی با اشاره به این که مسئولیت دعوت از پزشکان معالج ومشاور ایت الله مهدوی کنی بر عهده آقای ولایتی است؛ تصریح کرد: از مردم که تاکنون به حضرت آیت الله مهدوی کنی وخانواده ايشان لطف داشته اند و از طریق تلفن، نامه، فکس و به صورت حضوری از وضعیت ایشان احولپرسی می کردند و از تیم پزشکی چه در گذشته و چه در حال که کمک و فعالیت چشمگيري داشته ودارند نیز تقدیر و تشکر ويژه داريم.

انصاریان گفت: باز هم از مردم شریف ایران می خواهیم برای به زندگی برگشتن آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا انشالله ايشان خدمات ارزنده شان را ادامه دهند و همه از وجودشان استفاده نمایند.







نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: