کد خبر: ۳۲۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۸ تير ۱۴۰۲ - 2023July 09
خدمات بهداشت روانی NHS همیشه طولانی بوده است، اما به دنبال افزایش تقاضا ناشی از بیماری همه گیر ، پزشکان سلامت روان اکنون فشار غیرقابل کنترلی را تحمل می کنند.

شفا آنلاین>سلامت>کارکنان بهداشت روان، ساعت‌ها وقت خود را صرف به‌روزرسانی یادداشت‌ها می‌کنند. کت هنکوک از Epro می نویسد که تغییر شکل در یادداشت برداری و ذخیره اطلاعات می تواند فرسودگی کارکنان را کاهش دهد و نتایج بیماران را بهبود بخشد.

به گزارش شفا آنلاین: خدمات بهداشت روانی NHS همیشه طولانی بوده است، اما به دنبال افزایش تقاضا ناشی از بیماری همه گیر ، پزشکان سلامت روان اکنون فشار غیرقابل کنترلی را تحمل می کنند.

تعداد بسیار زیادی از کارکنان بهداشت روان جامعه وقت خود را ساعت ها صرف به‌روزرسانی یادداشت‌های بیمار، درخواست تغییر دارو و ایجاد نامه‌های ارجاع می‌کنند. علاوه بر خطر فرسودگی کارکنان، تأخیر در به‌روزرسانی اطلاعات و درخواست خدمات فوری اجتناب‌ناپذیر است، همچنین خطاهای بالقوه نیز خطرات قابل‌توجهی برای ایمنی بیمار ایجاد می‌کنند.

افزایش تقاضا زمانی رخ داد که خدمات بهداشت روانی از قبل در بحران بودند، کمبود نیروی کار بر حجم کاری کارکنان، رفاه و توانایی ارائه خدمات با کیفیت خوب نیز تأثیر می گذاشت. این روتین برای کارکنان بهداشت روانی فوق العاده چالش برانگیز است. یک ارائه‌دهنده خدمات سلامت روان می‌تواند انتظار داشته باشد که هر روز هفت یا هشت بیمار را ببیند که بسیاری از آنها بیماری‌های روانی جدی را تجربه می‌کنند. یادداشت برداری در طول تعامل با بیمار ممکن است دشوار باشد(برای مثال به دلیل نیاز به حفظ تماس چشمی). در نتیجه، کارکنان مجبور هستند قبل از به‌روزرسانی اطلاعات در سیستم بعداً در روز که به دفتر کار می‌روند، یادداشت‌های مختصر دیگری را نیز بنویسند.

ضبط فوری داده توسط تلفن همراه

در حالی که هیچ راه حل سریع یا آسانی برای کمبود کارکنان آموزش دیده یا تخت های بهداشت روان موجود وجود ندارد، پیشرفت های قابل توجهی در تجربه روزانه کارکنان و بیماران قابل دستیابی است.

یک راه حل شهودی، استفاده از سیستم تشخیص صدا تلفن همراه است که به پزشکان سلامت روان اجازه می دهد تا یادداشت ها را به روز کنند، درخواست تغییر در داروها را داشته باشند و نامه های ارجاعی ایجاد کنند، چه زمانی که با بیمار هستند یا بلافاصله پس از آن، می تواند زمان صرف شده برای کارهای اداری را به شدت کاهش دهد.

اطلاعات به صورت شفاهی ثبت می شود که بسیار سریعتر است و درخواست برای خدمات و پشتیبانی اضافی بلافاصله پردازش می شود و از تاخیرهای غیرقابل قبول جلوگیری می شود.

به طور حیاتی، اطلاعات بیمار به روز می ماند و با ادغام مستقیم با EPR یا سایر سیستم های قدیمی، همه ارائه دهندگان سلامت، از خدمات حاد گرفته تا پزشکان عمومی، فوراً وضعیت فعلی بیمار را مشاهده می کنند. این امر به ویژه برای بیمارانی که هر دو بیماری روحی و جسمی را تجربه می کنند بسیار مهم است.

بیمار مراجعه کننده به مراقبت های اولیه یا ثانویه ممکن است مایل نباشد یا نتواند وضعیت سلامت روان خود را با پزشکان در میان بگذارد. این امر می‌تواند منجر به سردرگمی در مورد اولویت‌های درمانی و به طور جدی، موارد منع مصرف دارو شود که ایمنی بیمار را قطعا به خطر می‌اندازد.

بهبود رفاه کارکنان و بیماران

دگرگونی در سهولت و جمع‌آوری به موقع اطلاعات بیمار، گامی حیاتی در رسیدگی به شکاف‌های خدمات مراقبتی است که از طریق آن بیماران آسیب‌پذیر همچنان سقوط می‌کنند، به‌ویژه زمانی که تراست‌های سلامت روان اغلب دو یا حتی سه سیستم مراقبت یکپارچه (ICS) را پوشش می‌دهند.

بیماران مبتلا به مشکلات سلامت روان اغلب به A&E ختم می‌شوند، جایی که دسترسی به اطلاعات برای تعیین بهترین مسیر عمل بسیار ارزشمند است.

فردی که مشکلات سلامت روانی دارد را می توان در سیستم علامت گذاری کرد و اطمینان حاصل کرد که کارکنان A&E فوراً به دنبال اطلاعات مربوط به آخرین داروها و تاریخچه ارجاع خواهند بود؛ این اقدامات به ارزیابی سریع منجر شده و کمک می کند تا بررسی شود آیا آسیب تصادفی یا در نتیجه یک بحران سلامت روانی ایجاد شده است یا خیر .

مسائل مربوط به حفاظت از کودکان را نیز می توان برجسته کرد.

بیمارانی که سابقه رفتارهای خطرناک دارند نیز می توانند علامت گذاری شوند که تدابیر امنیتی بیشتری برای کارکنان فراهم می کند.

سهولت نوآوری

این تغییر را می توان با هزینه کم به دست آورد. هیچ هزینه ای برای راه حل های بزرگ EPR وجود ندارد. در عوض، یک راه حل هدفمند طراحی شده برای موبایل با استفاده از دیکشنری های صوتی، برای دستیابی به سطوح بالایی از دقت تشخیص صدا، می تواند زمان صرف شده توسط کارکنان را برای به روز رسانی اطلاعات به شدت کاهش دهد. بدون نیاز به بازگشت به دفتر برای به‌روزرسانی اطلاعات، کارکنان می‌توانند از ساعات کاری اضافی بدون حقوق اجتناب کنند و برخی از فشارهایی را که می‌تواند به فرسودگی شغلی منجر شود، از بین ببرند.

سهولت ادغام با هر فناوری موجود برای ارائه یک منبع واحد از اطلاعات بیمار می تواند تجربه روزانه کارکنان بهداشت روان را متحول کند. هنگامی که NHS با بحران سلامت روان خود مواجه است، این یک نیاز کلیدی است و می تواند بسیار کمک کننده باشد.

علاوه بر این، این مدل همچنین پایه ای حیاتی برای به اشتراک گذاری اطلاعات بهبود یافته در سراسر جامعه مراقبت های بهداشتی گسترده تر فراهم می کند.

NHS تنها در صورتی می تواند به سمت هدف مراقبت مشترک تکامل یابد که پزشکان عمومی، A&E، ICS، خدمات اجتماعی، و خدمات پشتیبانی فضای سوم، همگی اطلاعات دقیق و به روز بیمار را داشته باشند. این در هیچ کجا به اندازه سلامت روان ارزشمند نیست، جایی که بسیاری از کاربران خدمات دارای مشکلات پیچیده و طولانی مدت هستند که توسط چندین زمینه مدیریت می شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: