کد خبر: ۳۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 2023July 06
این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد و همراه با عکس بچه‌ها دل همه را خون کرد.

شفا آنلاین>سلامت> ۱۰ تیرماه سال جاری مادری به دلیل مشکلات اقتصادی دست به خودکشی به همراه سه فرزندش زد. این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد و همراه با عکس بچه‌ها دل همه را خون کرد.

به گزارش شفا آنلاین:در خبری که وایرال شد آمده بود که روز شنبه، دهم تیرماه ١۴٠٢، یک زن در شهر دورود لرستان، وقتی بخاطر نداشتن پول اجاره خانه و تحت فشار قرار گرفتن مسائل اقتصادی، تلاش کرد از طریق مسمومیت دارویی، خود و ۳ فزندش را بُکشد که ۳ فرزند او در این فاجعهٔ انسانی جان باخته‌اند و مادر بچه‌ها نجات یافت.

 در پیگیری‌های از مقامات پلیسی دورود مشخص شد که اصل خبر مبنی بر مرگ همزمان ۳ فرزند یک خانواده واقعیت دارد، اما علت مرگ آن‌ها تاکنون مسمومیت غذایی عنوان شده است و خودکشی خانوادگی مورد تایید قرار نگرفت و البته تحقیقات پزشکی قانونی و پلیس برای علت اصلی مسمومیت غذایی ادامه دارد.

پیش از این نیز رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفته بود: سه کودک یک خانواده دورودی بر اثر مسمومیت دارویی جان خود را از دست دادند.

محسن آدینه‌وند گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مسمومیت دارویی اعضای یک خانواده در دورود بلافاصله نیرو‌های اورژانس به منطقه موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به مراجعه نیرو‌های اورژانس به محل حادثه افزود: سه کودک که شامل یک دختربچه سه ساله و دو فرزند پسر دوقلوی پنج ساله بودند بر اثر مسمومیت دارویی جان خود را از دست داده بودند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه مادر این کودکان نیز که دچار مسمومیت دارویی شده بود پس از معاینه به‌دلیل داشتن نبض توسط عوامل اورژانس احیا و به بیمارستان هفت تیر دورود منتقل شد، عنوان کرد: این مادر هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیت مناسبی ندارد. هنوز علت این حادثه مشخص نیست و توسط کارشناسان در دست بررسی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: