کد خبر: ۳۲۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۸ تير ۱۴۰۲ - 2023June 29
راه اندازی یک بخش درمانی و به بهره‌وری رسیدن کامل آن زمان می‌برد. طبیعی است که به بهره‌وری رسیدن کلان بیمارستان حضرت مهدی (ع) با حدود ۹۰۰ تخت درمانی به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از افتتاح کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، به عنوان یک موفقیت ملی نام برد.

 به گزارش شفا آنلاین: حسین قناعتی، در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر پیگیری افزایش بهره‌وری کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (ع) گفت: راه اندازی این مرکز موفقیت ملی است اما برخی این دستاورد ملی را که حاصل تلاش دولت و مدیران قبلی و فعلی است را به چالش می‌کشند.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های راه اندازی مراکز درمانی، افزود: راه اندازی یک بخش درمانی و به بهره‌وری رسیدن کامل آن زمان می‌برد. طبیعی است که به بهره‌وری رسیدن کلان بیمارستان حضرت مهدی (ع) با حدود ۹۰۰ تخت درمانی به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

قناعتی ادامه داد: گزارش شورای مدیریت از راه اندازی بیمارستان حضرت مهدی عج کاملاً رضایت بخش است و بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده، کارها به خوبی انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی بودجه و انضباط مالی دانشگاه، تاکید کرد: مسیر رشد جوامع در شفافیت است. منابع دانشگاه مشخص است بنابراین، باید به درستی و با شفافیت بین مراکز توزیع و خلاقیت مدیران در توزیع منابع نباید محدود شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: