کد خبر: ۳۲۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 2023June 22
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد.
شفا آنلاین>سلامت>تحقیقات در پرونده مرد جنایتکاری معروف به قاتل خانه وحشت که 3 زن جوان را در خانه‌اش حبس و به آنها تعرض کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود، ‌تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد تا وی به اتهام قتل عمدی پای میز محاکمه برود.

 به گزارش شفا آنلاین: تحقیقات در این پرونده جنجالی از روز پانزدهم آذر 1400و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده و ۲ دختر دیگر پس از ماه‌ها زندانی بودن در آنجا نجات یافته‌اند، شروع شد.

 متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد. پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ماه از قتل او می‌گذشت، احتمال اینکه افراد دیگری نیز قربانی این متهم شده باشند را قوت می‌بخشید و برای کشف راز قتل این دختر، بازجویی از سعید و خواهرش آغاز شد اما سعید مدعی بود که قاتل نیست اما خواهرش اقرار کرد که با همدستی سعید، جان دختر جوان را گرفته است. از سوی دیگر هویت مقتول که جسدش 4‌ماه در خانه وحشت بود به‌دست آمد و مشخص شد که وی ساکن مشهد بوده است.

 مادر وی نیز وقتی متوجه شد دخترش به قتل رسیده راهی دادسرای جنایی تهران شد و برای سعید درخواست قصاص کرد. قسمت دیگر این پرونده رسیدگی به اتهام تجاوز بود که سعید در دادگاه کیفری محاکمه و به اعدام محکوم شد اما این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد تا بار دیگر سعید پای میزمحاکمه برود. این در حالی بود که تحقیقات درباره اتهام قتل از سوی سعید قاتل خانه وحشت در دادسرای جنایی ادامه داشت اما او هربار به طرز عجیبی قتل را انکار می‌کرد. با این حال تمام شواهد حکایت از این داشت که وی مرتکب جنایت شده تا اینکه دیروز بازپرس جنایی برای سعید به اتهام قتل عمدی، ‌آدم‌ربایی و حبس غیرقانونی دختران و برای خواهرش به اتهام معاونت در قتل و حبس غیرقانونی دختران کیفرخواست صادر کرد تا خواهر و برادر به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: