کد خبر: ۳۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 19
کوئیک دنده‌ای S که از جدیدترین سری کوئیک به‌ شمار می‌رود، با افزایش شش میلیون تومانی نسبت به‌ روز گذشته، با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان معامله شد.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت خودرو، امروز، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، در اغلب محصولات افزایش نسبی را تجربه کرد. گویی فنر فشرده‌شده قیمت بازار به‌صورت تدریجی درحال رهاشدن است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه بود.

پس از اعلام نتایج سامانه یکپارچه از هفته گذشته و آزادسازی مبالغ بلوکه‌شده در حساب‌های وکالتی، گویا بخشی از این پول‌ها درحال تزریق به بازار خودرو بوده و از دیروز، این بازار شاهد افزایش نسبی قیمت خودرو است.

البته هنوز در هیچ محصولی نوسان بالای دو درصد به‌چشم نمی‌خورد. شاید یکی از دلایل افزایش قیمت تدریجی، خبردرمانی‌های پیوسته دولت مبنی‌ بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده باشد که فعلاً اجازه نوسان‌های بالا به بازار نمی‌دهد.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به شرح زیر ثبت شده است.

پراید ۱۳۱، از محبوب‌ترین سدان‌های اقتصادی سایپا، همانند روز گذشته با افزایش شش میلیون تومانی، به نرخ ۳۳۱ میلیون تومان رسید.

کوئیک دنده‌ای S که از جدیدترین سری کوئیک به‌ شمار می‌رود، با افزایش شش میلیون تومانی نسبت به‌ روز گذشته، با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان معامله شد.

سمند سورن پلاس با مدل ۱۴۰۲ از سدان‌های نسبتاً جدید ایران خودرو نیز با نزدیک به دو درصد افزایش، با قیمت ۵۷۱ میلیون تومان خرید و فروش شد.

تارا اتوماتیک که سدان لوکس این شرکت محسوب می‌شود، با افزایش ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۸۰۵ میلیون تومان رسید.

وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو؛ از کوئیک و سمند تا ام وی ام، جک و لاماری ایما | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی برعکس خودروهای داخلی، نوسان زیادی نسبت به روز گذشته تجربه نکرده و به‌نوعی راه خود را از این بازار جدا کرد.

ام‌وی‌ام X۲۲ PRO از کراوس‌اوورهای ارزان‌قیمت مدیران خودرو، با نزدیک به دو درصد افزایش نسبت به دیروز، سرانجام توانست خود را به کانال یک میلیارد تومانی برساند.

جک J۴ کرمان موتور به‌عنوان ارزان‌ترین محصول مونتاژی بازار اما دوباره با کاهش قیمت مواجه شد. بدین ترتیب این خودرو با ۹ میلیون تومان دیگر کاهش، به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

جک S۵ دنده‌اتوماتیک این شرکت نیز با کاهش اندکی روبه‌رو بود. بنابراین کراوس‌اوور محبوب این شرکت توانست به نرخ یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان دست یابد.

لاماری ایما که یکی از کراس‌اوورهای زیبای مونتاژی به‌شمار می‌رود، توانست با افزایش چند میلیونی، خود را به کانال دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برساند.

وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو؛ از کوئیک و سمند تا ام وی ام، جک و لاماری ایما | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بازار خودرو طی ماه‌های گذشته روند کاهشی را تجربه کرده که این کاهش در قیمت خودروها، با رکود عمیق در این بازار نیز همراه بوده است.

قیمت‌ها روزی که افزایشی می‌شوند، دقیقا فردای همان روز دوباره کاهشی شده و به‌نوعی تقریباً از دو هفته گذشته، درحال نوسان است. از سویی اخبار مثبت مبنی‌بر آزادسازی واردات نیز دیگر توان تاثیر روی معاملات بازار را ندارد. پس تا زمانی که نرخ ارز به‌عنوان مهم‌ترین عامل تغییر قیمت خودرو درحال نوسان باشد، اتفاق عجیبی نیز در این بازار رخ نخواهد داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: