کد خبر: ۳۲۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 18
بازگشت به زندگی در بیماران با شرایط مرگ مغزی امکان پذیر نیست و در استان قم نیز سالانه تعدادی از افراد دچار مرگ مغزی می‌شوند که متأسفانه این بیماران به مرحله پیوند اعضا نمی رسند و فوت می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم از اهدای اعضای بدن شهروند ۲۰ ساله قمی به بیماران نیازمند خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین:ولی الله صمدی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ششمین اهدای عضو سال جاری در قم اظهار داشت: شهروند قمی به نام ابوالفضل کهندانی ۲۰ ساله به دلیل تصادف با خودرو دچار مرگ مغزی شده بود.

وی ادامه داد: پس از رضایت خانواده آن مرحوم اعضای بدن وی به چند بیمار که دارای وضعیت وخیمی بودند اهدا شد و حیات مجددی به آنان بخشید.

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: از ابتدای سال جاری این ششمین مورد از اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در استان قم است.

گفتنی است بازگشت به زندگی در بیماران با شرایط مرگ مغزی امکان پذیر نیست و در استان قم نیز سالانه تعدادی از افراد دچار مرگ مغزی می‌شوند که متأسفانه این بیماران به مرحله پیوند اعضا نمی رسند و فوت می‌کنند که ضرورت دارد خانواده‌ها نسبت به این اقدام خداپسندانه اطلاع داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: