کد خبر: ۳۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 11
در آخرین روز هفته‌گذشته در پایتخت و در جریان ۳حادثه جداگانه ۲مرد و یک زن به شکل عجیبی جانشان را از دست دادند.
شفا آنلاین>سلامت>در آخرین روز هفته‌گذشته در پایتخت و در جریان ۳حادثه جداگانه ۲مرد و یک زن به شکل عجیبی جانشان را از دست دادند.

 به گزارش شفا آنلاین: نخستین حادثه ساعت 12ظهر جمعه نوزدهم خرداد‌ماه به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد؛ فردی که جانش را به طرز مشکوکی از دست داده مردی میانسال بود. به گزارش همشهری، جسد این مرد در ارتفاعات شمال تهران و توسط یک کوهنورد پیدا شده بود.  با حضور مأموران پلیس کوهستان در محل، مشخص شد که احتمالا مرد میانسال برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران رفته و در آنجا دچار حادثه شده بود. چرا که در چند قدمی جسد، یک کوله‌پشتی افتاده بود که داخل آن لوازم کوهنوردی دیده می‌شد و به‌نظر می‌رسید متعلق به مرد جان‌باخته باشد. چنین بود که فرضیه سقوط او از ارتفاع مطرح شد، با وجود این جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ او مشخص و اسرار مرگ مرد میانسال رازگشایی شود. علاوه بر این تیمی از مأموران آگاهی پایتخت، تحقیقات خود را روی این پرونده متمرکز کردند تا با بررسی پرونده فقدانی‌ها، هویت مرد جان‌باخته را مشخص کنند.

سقوط هولناک آسانسور

دومین حادثه ظهر جمعه حدود ساعت13 به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز مردی میانسال بود که جزئیات مرگ او عجیب بود. وی به‌دلیل سقوط آسانسور جانش را از دست داده بود اما چه شد که مرد میانسال تسلیم مرگ شد؟ آن روز وی همراه همسر و فرزندانش به یک مزون لباس واقع در نیاوران رفته بودند. مزون در طبقه چهارم ساختمان بود که مرد میانسال به همراه همسر و فرزندانش به آنجا رفت. این خانواده به مراسم عروسی یکی از نزدیکانشان دعوت بودند و برای تهیه لباس قدم در مزون گذاشتند اما خبر نداشتند که پس از خارج شدن از آنجا اتفاق دردناکی در انتظارشان است. مرد میانسال هنگام ترک مزون به همراه خانواده‌اش به مقابل آسانسور رفتند و دکمه آن را زدند. طولی نکشید که آسانسور به طبقه چهارم رسید و در باز شد اما داخل آن، چند نفر دیگر حضور داشتند که از طبقات بالاتر سوار شده بودند. مرد میانسال و خانواده‌اش سوار آسانسور شدند و ناگهان بوق به صدا در آمد؛ ‌یعنی ظرفیت بیش از حد مجاز است. در آن شرایط مرد میانسال پیاده شد و از همسر و فرزندانش خواست تا آنها تا طبقه همکف بروند،او هم منتظر بماند تا آسانسور دوباره به طبقه چهارم برگردد. به این ترتیب همسر و فرزندان مرد میانسال رفتند و دقایقی بعد آسانسور به طبقه چهارم برگشت. این‌بار کسی داخل آن نبود و مرد میانسال سوار شد. ناگهان در اتفاقی دردناک، آسانسور سقوط کرد و همین موجب شد تا وی جانش را از دست بدهد.جسد مرد جان‌باخته به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سه مرگ هولناک در تهران در سه سناریو و در یک روز

تفریح مرگبار

سومین قربانی روز جمعه پایتخت زنی جوان بود که سایه مرگ در تعقیب وی بود و موجب شد تا به عجیب‌ترین شکل ممکن جانش را از دست بدهد. گزارش مرگ اسرار‌آمیز وی روز جمعه به قاضی محمد‌حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. زن جوان به همراه دوست خود برای تفریح به کنار آبشاری در شمال‌غرب پایتخت رفته بودند. دوست او می‌گفت ناگهان سنگی از ارتفاع سقوط و به سر زن جوان برخورد کرده بود. هرچند در ابتدا فرضیه قتل مطرح شده و مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید، اما تیم جنایی وقتی در محل حادثه حضور یافت و به تحقیقات میدانی پرداخت، مشخص شد که قتلی در کار نبوده و زن جوان در جریان یک حادثه جانش را از دست داده است. شاهدان می‌گفتند که قربانی و دوستش کنار آبشار نشسته بودند که ناگهان سنگی از بالا سقوط کرد  و با سرعت زیاد به شدت با سر زن جوان برخورد کرد. او خون‌آلود نقش‌زمین‌ شد.  شاهدان اورژانس را خبر کردند، اما ضربه به حدی شدید بود که زن جوان در دم جانش را از دست داده بود. دوست او  گریه‌کنان می‌گفت که این حادثه در کسری از ثانیه رخ داد و زن جوان در حال خندیدن بود که ناگهان صدایش خاموش شد. او می‌گفت مرگ او آنقدر عجیب و غیرمنتظره بوده که نبودن او برایش باورکردنی نیست؛ اینکه چطور یک حادثه عجیب، جان یک نفر را می‌گیرد و زندگی‌اش به این سرعت به پایان می‌رسد. پس از انجام تحقیقات میدانی در محل حادثه، جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: