کد خبر: ۳۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 11
واقعیت رکود به شکل افت قیمت‌های پیشنهادی خودنمایی کرده و این موضوع سبب شده برخی از مالکانی که آپارتمان‌های سالخورده را با انگیزه سرمایه‌گذاری خریداری کرده بودند، اکنون پس از گذشت چند سال زمان را برای فروش خریدهای سرمایه‌ای قبلی خود مناسب تشخیص دهند.
شفا آنلاین>سلامت>تعداد فایل‌های مربوط به آپارتمان‌های سالخورده در شهر تهران به وضوح بیشتر از سایر گروه‌های سنی است و این موضوع نشان از شکل‌گیری موج عرضه در میان مالکان این واحدها دارد.

به گزارش شفا آنلاین:  آپارتمان‌هایی از گروه سنی ۱۷ یا ۱۸ سال ساخت به بالا در میان فایل‌های فروش مسکن شهر تهران به مراتب پرتعدادتر از آپارتمان‌های نوساز و میانسال است. امید مالکان این واحدها به موفقیت در فروش در این بازار فوق‌العاده راکد از آنجا نشأت می‌گیرد که عرضه آپارتمان‌های کم‌سن در بازار مسکن بسیار محدود شده است.

از این رو اگر خریداری در بازار حضور جدی داشته باشد، دامنه انتخاب وسیع‌تری از  فایل‌های سالخورده دارد.

در نتیجه مالکان املاک سالخورده امیدوارند که اقبال به خانه‌های قدیمی در این بازار بیشتر از هر وقت دیگری باشد. مساله مهم دیگر که در افزایش عرضه واحدهای قدیمی‌ساز اثر داشته، افت محسوس قیمت‌های پیشنهادی مسکن در هفته‌های اخیر است.

واقعیت رکود به شکل افت قیمت‌های پیشنهادی خودنمایی کرده و این موضوع سبب شده برخی از مالکانی که آپارتمان‌های سالخورده را با انگیزه سرمایه‌گذاری خریداری کرده بودند، اکنون پس از گذشت چند سال زمان را برای فروش خریدهای سرمایه‌ای قبلی خود مناسب تشخیص دهند. با این حال این موضوع تاثیر مشخصی بر رشد معاملات مسکن نداشته چراکه سطح قیمت پیشنهادی مسکن در فایل‌های قدیمی به مراتب بالاتر از انتظار خریداران از حدود قیمتی است که خریداران از این خانه‌های نیازمند بازسازی انتظار دارند. دنیای اقتصاد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: