کد خبر: ۳۲۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 10
در نامه رییس جامعه جراحان ایران به استاندار فارس و رییس شورای شهر شیراز اعلام شد:
دکتر سید علی ملک حسینی یکی از پنج جراح برتر پیوند کبد دنیاست که هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز از مراکز صاحب نام پیوند کبد در کشور به خدمات ارزنده خود در درمان بیماران و آموزش به پزشکان ادامه میدهد.
شفا آنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >رییس جامعه جراحان ایران در آستانه برگزاری چهل و چهارمین کنگره جراحان ایران با ارسال نامه ای به استاندار فارس و رییس شورای شهر شیراز، خواستار درج نام پایه گذار پیوند کبد ایران و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز -دکترسیدعلی ملک حسینی- در یکی از میادین یا خیابانهای اصلی شهر شیراز شد.

به گزارش خبرنگار شفا آنلاین،در نامه دکترایرج فاضل آمده :

با سلام و نهایت احترام؛

به اطلاع میرساند امسال در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین کنگره بزرگ سالانه جامعه جراحان ایران (۲۳ تا۲۷ اردیبهشت۱۴۰۲) قرار است از شخصیت بی بدیل و ممتاز علمی و خدمات گسترده استاد دکتر ملک حسینی، استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی به عمل آید.

از آنجا که دامنه خدمات این استاد فرزانه بسیار گسترده و در سطح جهانی مطرح است، جامعه جراحان ایران پیشنهاد میکند یکی از خیابانها یا میدانهای شهر شیراز به نام ایشان مزین شود تا پیوسته یادآور توجه مردم به خدمتگزاران واقعی خود باشد.


شایان ذکر است استاد دکتر سید علی ملک حسینی یکی از پنج جراح برتر پیوند کبد دنیاست که هم اکنون در بیمارستان نمازی شیراز از مراکز صاحب نام پیوند کبد در کشور به خدمات ارزنده خود در درمان بیماران و آموزش به پزشکان ادامه میدهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: