کد خبر: ۳۲۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 09
اواخر سال گذشته شرکت‌ های خودروساز اقدام به فروش از طریق سامانه یکپارچه سازی عرضه خودرو کردند. این اقدام که به منظور حذف تدریجی قرعه کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف‌کننده واقعی راه‌اندازی شد.

شفا آنلاین>سلامت>شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مشکلات تحویل خودروهایشان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو گلایه کردند.

به گزارش شفا آنلاین:اواخر سال گذشته شرکت‌ های خودروساز اقدام به فروش از طریق سامانه یکپارچه سازی عرضه خودرو کردند.  این اقدام که به منظور حذف تدریجی قرعه کشی و هدفمند سازی تخصیص خودرو به مصرف‌کننده واقعی راه‌اندازی شد. اما تحویل خودروی برخی از متقاضیان به سال ۱۴۰۳ موکول شد و این موضوع موجب گلایه مندی آن‌ها شد. برای متقاضیانی که این مشکل به وجود آمده بود فرصت دوباره داده شد تا با انتخاب خودرو‌های دیگر تاریخ تحویل خودروهایشان به ۱۴۰۲ تغییر کند.

با توجه به اینکه مشتریان تغییر خودرو را در سامانه یکپارچه سازی ثبت کردند، اما  خودروی جدید انتخابی حذف و تحویل آن به سال آینده موکول شده است.

با توجه به اینکه مشتریان تغییر خودرو را در سامانه یکپارچه سازی ثبت کردند، اما  خودروی جدید انتخابی حذف و تحویل آن به سال آینده موکول شده است.

شهروندخبرنگارهای ما گلایه مندی خود را با ارسال پیام و تصاویر ابراز کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: