کد خبر: ۳۲۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023May 09
حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر بنا شده است تا هر مجموعه ای ظرفیت های قابل تحقق را برای ترویج، تسهیل و حمایت از ازدواج های دانشگاهی به بهترین نحو ممکن مورد استفاده قرار دهد.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: خوشبختانه اهتمام خوبی در بدنه کشور در زمینه ترویج ازدواج و فرزند آوری وجود دارد.

به گزارش شفا آنلاین:حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر بنا شده است تا هر مجموعه ای ظرفیت های قابل تحقق را برای ترویج، تسهیل و  حمایت از ازدواج های دانشگاهی به بهترین نحو ممکن مورد استفاده قرار دهد.

به گفته وی در مرحله بعدی قرار شده اقدامات لازم و استفاده بهینه از ظرفیت ها در راستای حمایت از خانواده و فرزند آوری انجام شود و خوشبختانه اهتمام خوبی در بدنه کشور در زمینه ترویج ازدواج و فرزند آوری وجود دارد .

او ادامه داد: تسهیلاتی مانند ترویج به ازدواج، هم سان گزینی و اصلاح مقررات آموزشی همچنین حمایت اقتصادی و اشتغال کوتاه مدت به همراه ساخت خوابگاه های متاهلی و فرایند بعد از فارغ التحصیلی در قالب یک بسته حمایتی خواهد بود.

حجت الاسلام رستمی اضافه کرد: ایجاد انگیزه و ارتقاء دانش در بین  دانشجویان  همگی در قالب  بسته های مختلف برای  ازدواج دانشجویی در نظر گرفته خواهد شد و این بسته برای قبل از ازدواج و  تا بعد ازفارغ التحصیلی با هدف حمایت بیشتر است.

او بیان کرد: در حال حاضر جلسه های ستاد ازدواج دانشگاهیان که شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را به تصویب رسانده و دولت آن را ابلاغ کرده برگزار شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: